728 x 90

اخبار علمی و فناوری,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

آریا، چت بات ویژه نمایش انتخابات ریاست جمهوری با هوش مصنوعی

-

آریا چت بات نمایش انتخابات
آریا چت بات نمایش انتخابات
آریا، چت بات ویژه نمایش انتخابات ۹۶ مجهز به هوش مصنوعی در خدمت شما است. با آریا می‌توانید مجموعه مطالب مورد نیازتان در رابطه با انتخابات را یکجا پیدا کنید: آخرین خبرهای انتخاباتی، پاسخ به سؤالات شما پیرامون سوابق کاندیداها، جناح بندیها، دلایل تحریم، چشم‌اندازهای آینده...، و حتی طنزهای انتخاباتی.

این چت بات اگر پاسخ سؤالی را نداند برایتان پیدا می‌کند و می‌فرستد. کافی است دگمه ارسال به ادمین را که زیر هر سؤالی در نظر گرفته شده است. فشار دهید.

آدرس چت بات آریا در تلگرام این است:
@iranelection96_bot

آریا مجموعه‌یی از سؤالات متداول‌تر را به‌صورت لینک آماده کرده است تا نیاز به تایپ سؤالات نداشته باشید. ولی این امکان را دارید که هر سؤال دیگری را هم دارد تایپ کنید تا جواب بگیرید.

آدرس این چت بات را به اطلاع همه دوستان و آشنایانتان برسانید.
 

هوش مصنوعی در نوک پیکان تکنولوژی

هوش مصنوعی در نوک پیکان تکنولوژی

 

هوش مصنوعی چیست؟

هوش مصنوعی به هوشی که یک ماشین در شرایط مختلف از خود نشان می‌دهد، گفته می‌شود. به عبارت دیگر هوش مصنوعی به سیستم‌هایی گفته می‌شود که می‌توانند واکنش‌هایی مشابه رفتارهای هوشمند انسانی از جمله درک شرایط پیچیده، شبیه‌سازی فرایندهای تفکری و شیوه‌های استدلالی انسانی و پاسخ موفق به آنها، یادگیری و توانایی کسب دانش و استدلال برای حل مسایل را داشته باشند.

هوش مصنوعی – تاریخچه

هوش مصنوعی توسط فلاسفه و ریاضی‌دانانی نظیر جرج بول که اقدام به ارائهٴ قوانین و نظریه‌هایی در مورد منطق نمودند، مطرح شده بود. با اختراع رایانه‌های الکترونیکی در سال ۱۹۴۳، هوش مصنوعی، دانشمندان آن زمان را به چالشی بزرگ فراخواند. در این شرایط، چنین به‌نظر می‌رسید که این فناوری قادر به شبیه‌سازی رفتارهای هوشمندانه خواهد بود.

با وجود مخالفت گروهی از متفکّرین با هوش مصنوعی که با تردید به کارآمدی آن می‌نگریستند تنها پس از چهار دهه، شاهد تولد ماشینهای شطرنج باز و دیگر سامانه‌های هوشمند در صنایع گوناگون شدیم.

نام هوش مصنوعی در سال ۱۹۶۵ میلادی به‌عنوان یک دانش جدید ابداع گردید. البته فعالیت در این زمینه از سال ۱۹۶۰ میلادی شروع شد. بیشتر کارهای پژوهشی اولیه در هوش مصنوعی بر روی انجام ماشینی بازی‌ها و نیز اثبات قضیه‌های ریاضی با کمک رایانه‌ها بود. در آغاز چنین به نظر می‌آمد که رایانه‌ها قادر خواهند بود چنین فعالیتهایی را تنها با بهره گرفتن از تعداد بسیار زیادی کشف و جستجو برای مسیرهای حل مسأله و سپس انتخاب بهترین روش برای حل آنها به انجام رسانند.

اصطلاح هوش مصنوعی برای اولین بار توسط جان مکارتی (که از آن به‌عنوان پدر علم و دانش تولید ماشینهای هوشمند یاد می‌شود) استفاده شد. وی مخترع یکی از زبانهای برنامه‌نویسی هوش مصنوعی به نام لیسپ (lisp) است. با این عنوان می‌توان به هویت رفتارهای هوشمندانه یک ابزار مصنوعی پی برد. حال آن که هوش مصنوعی به‌عنوان یک اصطلاح عمومی پذیرفته شده که شامل محاسبات هوشمندانه و ترکیبی (مرکب از مواد مصنوعی) است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e3535979-bcbc-4d64-a1c0-4b6921751547"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات