728 x 90

سوريه,

هشدار سناتور مک کین:‌ اگر به موضوع اسد نپردازیم در آینده القاعده گسترش خواهد یافت

-

سناتور جان مک کین
سناتور جان مک کین
سناتور جان مک‌کین رئیس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا در مصاحبه با ان.بی.سی می‌گوید:‌ در سوریه اگر به موضوع اسد نپردازیم در آینده القاعده گسترش خواهد یافت.

سناتور مک‌کین روز 29فروردین 96 در مصاحبه با ان.بی.سی (NBC) از تصمیم دونالد ترامپ برای حمله موشکی به پایگاه هوایی اسد دفاع کرد و گفت:‌ رئیس‌جمهور کار درستی انجام داد.

ترامپ به مشاوران بسیار آگاه و اشخاص اطلاعاتی گوش می‌کند. هر کسی که کودکان سوری را می‌دید تکان می‌خورد، چه کسی هست که آن تصاویر را دیده باشد و تکان نخورده باشد! من از کاری که او کرد حمایت می‌کنم و از بمبهای سنگرشکن هم که استفاده کرد حمایت می‌کنم. ولی ما باید یک استراتژی تدوین شده داشته باشیم. ما هنوز یک استراتژی جامع نداریم که او بتواند با مشاورانش به کنگره آمده و مطرح کند که چگونه می‌خواهد چالش سوریه را حل و فصل کند، یا چطور می‌خواهد بعد از موصل اوضاع عراق را به سامان کند. ما باید یک استراتژی داشته باشیم و من به او زمان بیشتری می‌دهم.

سناتور مک‌کین افزود:‌ 400هزار نفر از مردان و زنان و کودکان سوری به دست بشار اسد قتل‌عام شدند نه داعش. روسها از سلاحهای دقیق برای زدن بیمارستانها در حلب استفاده کردند، این جنایات جنگی وحشتناک است. گفتن این‌که ما فقط دنبال داعش هستیم و نه تغییر رژیم اسد به نظر من چیزی است که باید در آن تجدیدنظر کنیم.

رئیس کمیته قوای مسلح سنای آمریکا گفت:‌ برای 8سال ما اساساً هیچ کاری در پاسخ به بدترین جنایات تاریخ نکردیم. اما ترامپ دست به‌عمل زد. اکنون امیدوارم یک استراتژی را آماده و دنبال کند. آمریکا باید در برابر اعمال شنیع و ضدانسانی و جنایات علیه بشریت واکنش نشان دهد. در سوریه اگر ما به موضوع بشار اسد نپردازیم، القاعده گسترش خواهد یافت!
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2ee06f08-5f37-484c-9624-309a49d9a494"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات