728 x 90

ريزش مقامات رژيم,نماز جمعه,نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

احمدی‌نژاد: خب ورود ما دو قطبی می‌کنه یا سه قطبی می‌کنه؟

-

احمدی نژاد - خامنه ای
احمدی نژاد - خامنه ای
ثبت نام ناگهانی و اظهارات پاسدار احمدی‌نژاد در مصاحبه‌هایش با رسانه‌های حکومتی بحران و شقه رژیم و ضعف ولی‌فقیه ارتجاع را بیش از پیش برملا می‌کند.

نمونه‌هایی از اظهارات وی که روی اینترنت منتشر شده و بیانگر عمق شکافها و جنگ گرگها در رأس دیکتاتوری پلید و پوسیده ولایت‌فقیه است ذیلا آورده شده است:
پاسدار احمدی‌نژاد: هیچ‌کس ادعا نکرده این سیستمی که الآن کشور را اداره می‌کنه این تقسیم بندی قوا و روابط و این سلسله مراتب تصمیم‌گیری یک چیز کامله از آسمان آمده. نه آدمها وضع کردن، نقاط ضعفی داره این نقاط ضعف به ضعفهای بزرگتری منجر می‌شه، اگر یادتون باشه سال 84 من گفتم وارد محدوده ممنوعه قدرت شدم. باید مراقب باشیم همه. که محدوده‌های ممنوعه شکل نگیره.

در همون ماه رمضان بنده سخنرانی داشتم در نماز جمعه تهران، سال 88، به موضوع کهریزک پرداختم گفتم این قطعاً یک جنایته، یک فساده باید باش برخورد قاطع باهاش بشود. اما ماجرای کهریزک چه ربطی به دولت داره؟ ارتباطش با دولت چیه می‌تونید بگید. سازمان زندانها زیر نظر دولته؟ ، نیروی انتظامی زیر نظر دولته، قوه قضاییه زیر نظر دولته؟

سوال: صحبت کردید از قانون اساسی، از آزادی مطبوعات، در دولت شما روزنامه‌های زیادی بسته شد. به نفر بغل دستی تون اشاره کردید که هفت ماه تو انفرادی بود رنگ آفتاب رو ندید. وزارت اطلاعات دولت شما در سال 88 افراد زیادی رو ماهها تو انفرادی نگه داشت.

پاسدار احمدی‌نژاد: گفتید روزنامه‌ها رو در دولت شما بسته‌اند. من بستم؟ منکه معترض بودم. تمام شکایتهای دولت از مطبوعات رو بارها من پس گرفتم.

یک نفر: وزارت اطلاعات که زیر نظر شما بود
احمدی‌نژاد: وزارت اطلاعات زیر نظر من بود؟ دیگه فکر کنید رو پاسخ من دیگه
شما ساختارهای اداره کشور رو باید بشناسید. به همین دلیل من گفتم یکی از اصلاحات اساسی نظام تصمیم‌گیری کشوره که باید اصلاح بشه این دقیقاً ناظر بر مطلبی بود که جنابعالی فرمودید.

بالاخره اگر من باید عملکرد یک معاون وزیر را پاسخ بدهم، باید خودم انتخابش کنم. نمی‌شه وزرا مسئولیت جدا داشته باشند به چند جا پاسخ باید بدن یک کس دیگه بهشون تحمیل کنه بعد من جواب بد‌م. این بلحاظ حقوقی باید اصلاح بشه.

منتها ما نمی‌خواهیم دعوا درست کنیم. یا ماجرا. ما می‌خوایم اصلاح بکنیم از روش صحیح. از روش منطقی اصلاح بکنیم. و این رو تا آخر دنبال خواهم کرد انشاء الله.

پاسدار احمدی‌نژاد: فرمودید که مقام معظم رهبری به بنده توصیه کردند که نیا تا دوقطبی نشود. درسته؟ بعد فرمودید که الآن هم دوقطبی شده اسم هم بردید از افراد. خب ورود ما دو قطبی می‌کنه یا سه قطبی می‌کنه؟

یک نفر: سه قطبی
احمدی‌نژاد: پس تمام شد پس مخالف نظر رهبری نیستیم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9a01a9b9-bf9e-4f69-bacd-c10b188118cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات