728 x 90

نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

تیراندازی به مرغ زیبای اخلاق!

-

تیراندازی به مرغ زیبای اخلاق!
تیراندازی به مرغ زیبای اخلاق!
روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 22 و 23فروردین ناگهان یک تیتر جنجالی صفحه اول روزنامه‌های وابسته به رژیم آخوندی را به خود اختصاص داد:
تیراندازی به مرغ در مازندان!
نباید به این مرغ تیراندازی شود!
زندگی مرغ خوش آواز باید ادامه داشته باشد!
به مرغ تیراندازی نکنیم!
باید این فرشته بالای سر ما پرواز کند…
اما خبر، نه یک آکت جیمزباندی با سس تند فیلم‌های هندی، بلکه یک ژست انتخاباتی از نوع گانگستر-آخوندی آنهم از آلکاپن حسن روحانی است. حالا موضوع چیست؟

آخوند روحانی در ادامه‌ی شیادی‌های انتخاباتی‌اش تازه متوجه شده که تعداد زیادی طرح برای افتتاح روی دستش مانده و پروژه‌ها آن‌قدر زیاد است که فرصت نمی‌کند آنها را افتتاح کند. آش نذری افتتاح پروژه‌ها آن‌قدر شور بود که صدای خود آدم‌های نظام هم از آن درآمد. طوری که آخوند روحانی واکنش نشان داد و گفت:
«… برخی می‌گویند چرا در ماه‌های پایان دولت تدبیر و امید افتتاح طرح‌ها و پروژه‌ها زیاد است… خوشحالیم که پروژه‌های دولت تدبیر و امید به اندازه‌یی زیاد است که برای افتتاح آنها، فرصت نمی‌شود». (اطلاعات چهارشنبه 23فروردین 96)

یک سایت حکومتی هم گزارش کرد:
«… اجرای 530 طرح بوم‌گردی روستایی در کشور… صبح امروز سه‌شنبه ۲۲ فروردین… حسن روحانی در سفر مازندران بیش از ۵۰ پروژه را به‌صورت ویدئو کنفرانسی افتتاح خواهد کرد و نیز پروژه‌های صنعتی و تولیدی بندر امیرآباد نیز توسط رئیس‌جمهور به بهره‌برداری می‌رسد». (ایستا نیوز 22فروردین 1396)

خلاصه این روزها که بازار افتتاح طرحها و پروژه‌ها داغ شده، شخص آلکاپن روحانی یکدفعه به یاد یک مرغ زیبا در باغ‌های مازندران می‌افتد. یعنی مرغی که باند مافیایی دیگر در فکر تیراندازی به آن است: «مرغ اخلاق»! به همین خاطر آخوند روحانی به صدا در آمد و گفت:
«نباید به مرغ زیبای اخلاق تیراندازی شود و بال اخلاق و معنویت باید بالای سر ما باشد… بیایید مرغ اخلاق را در انتخابات قربانی نکنیم… به رقیب اخم نکنیم… برای چی باید دین خود را بفروشیم… باید همة ما کینه‌ها را کنار بگذاریم… چرا که کینه‌ها خواب را از انسان سلب می‌کند». (سایت حکومتی الف-22فروردین 96)

آخوند روحانی با نزدیکی موعد نمایش انتخابات قلابی مرتباً دم از رعایت اخلاق می‌زند و به باند رقیب تذکر (و هشدار) می‌دهد که قواعد بازی را رعایت کند، بداخلاقی نکند، میز چپ نکند، تهمت نزند، تکه پرانی نکند، ریشخند نگیرد، متلک نگوید، تمسخر نکند، … ؛ وگرنه!؟

وگرنه من خودم ختم همة اینها هستم و می‌زنم مرغ زیبای اخلاق را درب و داغان می‌کنم:
«اونهایی که هواپیمای نو نمی‌خوان، خب سوار هواپیماهای کهنه بشن. اونهایی که رشد اقتصادی کشور را نمی‌بینن، خب عینک بزنن». (آخوند روحانی، سایت الف- 29دی 95)

«از بس بعضی‌ها هراسان زندگی می‌کنند و چون خودشان اعتماد به‌نفس ندارد، دیگران را هم این چنین می‌بینند». (آخوند روحانی، انتخاب- 20مرداد 93)

«نمی‌دونم چرا بعضی‌ها مثل ماشین دودی فقط دود پخش می‌کنن». (آخوند روحانی، روزنامه حکومتی آرمان - 23فروردین 96)

یک مهرهٴ باند آخوند روحانی به نام صادق زیبا کلام یکبار به آخوند روحانی نصیحت کرده و گفته بود: «دود اظهارات رئیس‌جمهور در آینده نزدیک به چشم نویسندگان، روزنامه‌نگاران، دانشگاهیان و فرهیختگان مستقل خواهد رفت». (سایت جماران- 21مرداد 93)

و یک سایت حکومتی هم در همین رابطه گفت:
«باید با منطق و استدلال و ادبیات محترمانه پاسخ داد نه با تحقیر و تمسخر. متلک گویی فقط به این معناست که گوینده از دلیل و منطق تهی است و چاره‌ای جز تکه پرانی و تحقیر ندارد. این رویه‌ای است که متأسفانه در اکثر مصاحبه‌های روحانی در دوره ریاست‌جمهوری تکرار شده». (سایت حکومتی الف- 29 دی 95)

آخر آن روزها آخوند روحانی با شلیک به مرغ زیبای اخلاق گفته بود:
«چند مورد از مذاکرات خود را آوردم تا این ترسوها بخوانند. یک عده شعار می‌دهند ولی بزدل سیاسی‌اند؛ هر وقت می‌خواهد مذاکره شود یک عده می‌گویند داریم می‌لرزیم؛ خوب به جهنم، بروید یک جای گرم پیدا کنید». (انتخاب 20مرداد 93)

و مهرهٴ باند روحانی یعنی زیباکلام هم به او گفته بود:
«این‌که رئیس‌جمهور به مخالفان و یا به گفته‌ی ایشان تعامل‌هراسان می‌گویند بروید به جهنم؛ خب اصول‌گرایان و تندروها هم می‌گویند ما می‌رویم به جهنم اما شما را هم با خود می‌بریم». (سایت جماران- 21مرداد 93)

الحق که این یکی را درست گفتند.
آری، این یکی خیلی درست است، چرا که جای هر دو باند مافیایی و غارتگر نظام، یعنی باند آخوند خامنه‌ای و باند حسن روحانی فقط و فقط در جهنم است و لاغیر.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/28b83d71-08a9-492d-a0ad-6f12548539d5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات