728 x 90

حمله به اشرف - اعتصاب غذا,

حال چند تن دیگر از اعتصابیها به وخامت گرایید

-

 -
-
امروز چند تن از اعتصابیهای لیبرتی به‌دلیل وخامت حالشان به کلینیک عراقی مستقر در لیبرتی منتقل شدند.

مجاهد خلق سلیمه سلامی از عوارض حاد ناشی از 78روز اعتصاب غذا، مانند سردرد و سرگیجه شدید، بی‌خوابی و اختلال در دید و مشکلات گوارشی رنج می‌برد. وزن وی طی این مدت به 48کیلو رسیده است و از این‌رو پزشکان نسبت به ادامه اعتصاب‌غذا به وی هشدار دادند اما سلیمه سلامی حاضر به دست برداشتن از اعتصاب‌غذا نشد.
مجاهد خلق یعقوب دادگر، به علت درد شدید معده به‌صورت اورژانس به کلینیک منتقل شد و تحت درمان موقت قرار گرفت. وی به‌دلیل زخم گسترده معده و اثنی‌عشر در آستانهٴ خونریزی قرار دارد و پزشکان هشدار دادند که اگر اعتصاب‌غذای وی ادامه پیدا کند، دچار خونریزی شدید خواهد شد و عمل جراحی برای برداشتن قسمتی از معده اجتناب‌ناپذیر است، اما یعقوب دادگر بر عزم خود به ادامه اعتصاب تأکید کرد و گفت حتی به قیمت جانش نیز حاضر نیست دست از اعتصاب بردارد.

مجاهد خلق فهیمه خادمی به علت ضعف شدید و فشار خون بالا و نبض 120. به‌صورت اورژانس به کلینیک عراقی منتقل شد.

فهیمه خادمی دو روز است که دچار فشار خون بالا (بین 15 تا 18 روی 12) شده و پزشکان استراحت مطلق را در مورد او تجویز کرده‌اند. وضعیت او هم‌چنان تثبیت نشده است.

مجاهد خلق تیمور کلاسی، به علت ضعف شدید و سرگیجه. به‌طور اورژانس به کلینیک لیبرتی اعزام شد. ضعف وبی حالی او طوری است که حتی نمی‌تواند استراحت کند. پزشکان ضمن درمان موقت به تیمور کلاسی توصیه کردند که به اعتصاب خود پایان دهد، اما او نپذیرفت.

مجاهد خلق ابوالفضل سعدالله به علت تب 39درجه و نبض 110، سردرد شدید توأم با اسپاسم شدید عضلات، به‌طور اورژانس به کلینیک اعزام شد. به تشخیص پزشکان، بیمار از مشکل از وفاژیت یا التهاب مری که از عوارض اعتصاب‌غذای طولانی است، رنج می‌برد.

مجاهد خلق فریده نعمتی به علت سردرد و سرگیجه شدید، بی‌خوابی، اسپاسم عضلانی، به‌خصوص اسپاسم قفسه سینه رنج می‌برد و 14 کیلو از وزن خود را که معادل 22درصد وزن قبلی است. پزشکان تأکید کردند که او اعتصاب خود را بشکند. اما وی تصریح کرد که به هیچ قیمتی از اعتصاب دست برنمی‌دارد..

مجاهد خلق فرو غ سیدین، با کاهش 16 کیلو وزن که معادل بیش از 23درصد وزن قبلی است، دچار سردرد شدید، اختلال در بینایی و درد شدید عضلات و مفاصل است. پزشکان کاهش وزن وی را نگران‌کننده دانستند. فروغ سیدین نیز حاضر به پایان دادن به اعتصاب خود نیست.

مجاهد خلق مهدی قاسمی دچار عدم تمرکز و فراموشی مفرط و همچنین بیحسی پای راست شده است. پزشکان به او نیز تأکید کردند که باید به اعتصاب‌غذای خود پایان دهد. اما او متقابلاً بر عزم خود بر ادامه اعتصاب تأکید ورزید.

همچنین در هفتاد وهشتمین روز اعتصاب‌غذا در لیبرتی، حال مجاهد خلق مرضیه قبادی به علت افت فشار خون، سرگیجه، تنگی نفس و خونریزی معده به وخامت گرایید و او به‌طور اورژانس به کلینیک لیبرتی منتقل شد.

بنا‌ به آخرین گزارش، وضعیت مرضیهٴ قبادی هنوز تثبیت نشده و حال او نگران‌کننده است

همچنین حال مجاهدین خلق مهدی سیدی، علیرضا غلامی، علیرضا عبدالی و غلامرضا قادری به علت بروز عوارض حاد ناشی از اعتصاب غذا، مانند افت فشار خون، خونریزی دستگاه گوارشی، ضعف و سرگیجه وخیم شد و تحت مراقبت کادر پزشکی قرار گرفتند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8585982-6683-4629-af40-efbac487df62"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات