728 x 90

بحرانهاى اجتماعى,

هر ۹دقیقه یک طلاق در ایران

-

هر 9دقیقه یک طلاق در ایران
هر 9دقیقه یک طلاق در ایران
سلمان خدادادی، نماینده مجلس ارتجاع در مصاحبه‌یی که خبرگزاری اطلاعات بدنام آخوندی موسوم به مهر آن را در روز چهارشنبه 23فروردین 96 منتشر کرد اعتراف کرد ”هر 9دقیقه یک طلاق در کشور ثبت می‌شود“.

این کارگزار رژیم که رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس ارتجاع نیز می‌باشد در ادامه مصاحبه خود اعتراف کرد ”در گذشته فاصله ازدواج و طلاق 5 تا 7سال بود اما متأسفانه اکنون این فاصله به 3 تا 5سال رسیده که جای بسی نگرانی است و در حال حاضر نیمی از پیوندهای زناشویی در تهران با شکست و طلاق مواجه می‌شوند“.

در همین حال علی اکبر محزون مدیر کل اطلاعات و آمار جمعیتی ثبت احوال رژیم نیز در سخنانی که حکایت از شرایط بحرانی مناسبات اجتماعی در ایران تحت حاکمیت آخوندی دارد اعتراف کرد ”از این پس آمار طلاق در کشور را اعلام نمی‌کنیم. آمار طلاق به اندازه کافی بیان شده است و ارایه آمار صرف دردی را دوا نمی‌کند. تکرار مکررات ممکن است آسیب به وجود آورد و ما از آن پرهیز می‌کنیم. هر وقت کارهای عملی در زمینه کاهش طلاق انجام شود و ما اثربخشی برنامه‌ها را به اطلاع می‌رسانیم“.
ح
اما از سویی دیگر حمید درخشان رئیس سازمان ثبت احوال رژیم در یک اعتراف آشکار گفت: ”آمار طلاق در مرداد ماه سال گذشته از رشد 2، 2 درصدی حکایت دارد و میانگین طول مدت زندگی مشترک در طلاق های ثبت شده ۸.۲سال بوده است که ۱۲.۱ درصد زوجین دوام زندگی کمتر از یک سال داشته‌اند، در مجموع ۴۷.۵ درصد طلاقها مربوط به 5سال اول زندگی است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/23d752ff-c758-4865-a1aa-8cbf9f873887"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات