728 x 90

-نمايش انتخابات رياست جمهورى ,

غارت و اختلاس حربه دو باند در جنگ انتخابات

-

اختلاس و غارت در نظام پليد اخوندي
اختلاس و غارت در نظام پليد اخوندي
این روزها شاهد تبلیغات هر دو باند رژیم در جریان نمایش انتخابات علیه همدیگر هستیم. به‌خصوص در زمینه اقتصادی که هر کدام مشکلات را گردن باند مقابل می‌اندازد.

باند خامنه‌ای به‌خصوص در ایام نمایش انتخابات، با ارائهٴ آمار و ارقام اقتصادی در زمینه فقر، بیکاری، گرانی، اعتیاد، حاشیه‌نشینی، حقوقهای نجومی و معضلات اجتماعی، می‌گوید که مقصر این وضعیت دولت روحانی است، چرا که تمام دستگاه اجرایی کشور دست اوست، وزرا، کابینه، وزارتخانه‌ها و سازمانهای عمومی همه دست دولت است، بنابراین مسئول بدبختیها و مشکلات کشور هم دولت است. ظاهراً هم حرفشان منطقی می‌نماید.

البته این حرف کاملاً درست است که مسؤل در کشور، دولت حاکم است و آماری هم که باند خامنه‌ای از خرابکاریهای دولت روحانی می‌دهد اگر کم نگوید حتماً زیاد نمی‌گوید؛ از نرخ بیکاری که می‌گویند دولت دروغ می‌گوید که بیکاری حدود دو میلیون و هفتصد هزار نفر است و درست آن 12 -13 درصد است، یعنی حداقل روی 5-6 میلیون نفر می‌چرخد. در مورد تورم هم همین‌طور چرا که به قدری قدرت خرید مردم پایین آمده که توان خرید ندارند، ضمن این‌که رکود بی‌سابقه‌یی در کشور حاکم شده است. برجام هم که قرار بوده سرمایه‌گذاری خارجی را فعال کند که بدتر شده و هیچ سرمایه‌گذاری خارجی صورت نگرفته است، این‌که گفته می‌شود که قاچاق کالا از 20میلیارد دلار به 15میلیارددلار کاهش پیدا کرده، این هم دروغ است و خود خامنه‌ای گفت 20 تا 25میلیارد دلاراست، در مورد تراز تجارت خارجی هم که باند روحانی آن را مثبت ارزیابی کرده که صادرات بر واردات پیشی گرفته، می‌گویند رشد درآمدهای نفتی و خام فروشی پتروشیمی و گاز و معادن دلیل بر رشد تولید صنعتی کشور نیست. و...

بنابراین آنچه می‌گویند کم می‌گویند که زیاد نمی‌گویند.

اما این همه واقعیت است؟
باند روحانی هم می‌گوید ”جای نماز آب نکش“ اگر قاچاق در کشور زیاد است، مسؤلش سپاه است که زیر دست ولی‌فقیه قرار دارد و اصلاً حساب به کسی پس نمی‌دهد، اگر بیکاری در کشور زیاد است، مسؤلش 14 ارگان کارتل و تراست‌گونه زیر دست ولی‌فقیه است مثل ستاد اجرایی فرمان امام، بنیاد مستضعفان، آستان قدس، بنیاد شهید، قرارگاه خاتم و امثال اینها که نه مالیات می‌دهند و نه پروژه‌های اقتصادی را در روند معمول رقابتی به دست می‌آورند، مثل سهام مخابرات که سه تا شرکت وابسته به سپاه و بیت ولایت بدون هیچ پروسه مزایده‌ای، برنده شده و بالا کشیدند، باند روحانی می‌گوید اگر فقر در کشور زیاد است برای این است که شما به جای این‌که بخش خصوصی را ترویج کنید که ایجاد اشتغال کند، بخش خصولتی درست کرده‌اید که با رانت خواری، همه چیز را در تیول آقازاده‌ها و پاسداران قرار داده، بنابراین بخش خصوصی واقعی نداریم که با ایجاد اشتغال، برای مردم درآمدزایی کند تا فقر ریشه‌کن شود.

بنابراین فراتر از جنگ باندی مسئول این بحران اقتصادی و اجتماعی که مهره‌های هر دو باند به‌صراحت به آن معترفند هر دو باند رژیمند (تمامیت نظام) که در چپاول و غارت مردم همدست و مشترکند، منتها دعوایشان در سهم بردن بیشتر است که حالا در جنگ انتخابات این طور بیرون زده و پرده‌های بیشتری کنار زده می‌شود.

در توضیح بیشتر این همدستی می‌توان گفت که در همه دنیا منابع مالی یک کشور که بی‌انتها هم نیست، مشخص است و هزینه‌هایی هم که از این منابع مالی می‌شود طبق قانون روشن و قابل انتشار است. خارج از این هر چه باشد، رانت است و دزدی و اختلاس... که باید افشا‌ شده و عاملان آن به محاکمه کشیده شوند.

حالا سؤال این است که یک قلم مخارجی که خامنه‌ای در سوریه می‌کند، از کجا تأمین می‌شود؟ بر اساس گزارش سازمان ملل، رژیم ایران 35میلیارد دلار تا پارسال برای سوریه هزینه کرده، این پول از کجا آمده است؟ در این رابطه خیانت اول از آن ولی‌فقیه ارتجاع است که این سرمایه ملی را به قیمت فقر شدید مردم ایران، برای نگهداری بشار اسد جانی که البته به‌معنای حفظ خودش هم هست خرج می‌کند. (عمق استراتژیک نظام)

خیانت بعدی از آن روحانی و دولت اوست که اصلاً یک دلار هم از این مخارج سنگین در بودجه‌ رسمی دیده شده و راه ندارد!. همین‌طور در یمن و عراق و... .

نمونه دیگر در داخل کشور است. مگر در رابطه با 25میلیارد دلار قاچاق سالانه کالا، بارها بالاترین مقامات این رژیم به صراحت نگفته‌اند که کار برادران قاچاقچی سپاه و اسکله‌های اختصاصی آنها با امضاهای طلایی است؟ پس چرا دستهای پشت پرده این همه فساد و قاچاق را رو نمی‌کنید؟

البته جواب مشخص است، چاقو دسته خودش را نمی‌برد و منافع هر دو باند اجازه نمی‌دهد که خودزنی کنند. مسأله آنها در یک جمله قدرت‌طلبی و چپاول و سهم‌بری بیشتر است.

باز هم می‌شود در همین زمینه سؤال کرد که مگر بیشتر از 80 درصد شرکتها و مؤسسات و کارخانه‌های بزرگ دولتی وابسته به نهادهای سپاه و یا بیت خامنه‌ای نیست؟ و مگر نه این‌که کف حقوق کارگران باید در حد خط فقر باشد، پس چرا یک چهارم خط فقر است، چه کسانی سه چهارم حقوق 13 میلیون کارگر را غارت می‌کنند؟ جز همین باندهای حاکم که تمامیتشان در چنین غارت وحشیانه‌ای سهیمند؟!

اگر باب اختلاسها، تنها در همان حدی که در جنگ باندی افشا‌ شده است را در این نوشته بخواهیم باز کنیم که واویلاست. آیا بابک زنجانی یک فرد بود؟ پشت او برای این همه سرمایه ملی به غارت رفته کدام مهره‌های رژیم قرار داشتند؟ چرا افشاگریها به این‌جاها که کشیده می‌شود، همه دچار معذور شده و خاموش می‌شوند؟ چرا حقوقهای نجومی که آن همه در مورد آن حرف زدند نه تنها مسکوت ماند بلکه برای حقوق بگیران نجومی انبوهی توجیه تراشیده شد».

در فرانسه کاندیدای ریاست‌جمهوری یک شغل اضافی به همسر و دخترانش می‌دهد، رسوای عام و خاص می‌شود و کاندیداتوریش زیر علام سؤال می‌رود، در این‌جا می‌گویند حسین فریدون برادر آخوند روحانی، در رانت چندصد میلیون دلاری دست داشته، هیچ اتفاقی نمی‌افتد، باند مقابل می‌گوید صادق لاریجانی 1700میلیارد تومن دزدیده، باز هم اتفاقی نمی‌افتد. از شهرداری تهران 1200میلیارد تومان دزدی و زمین‌خواری رو می‌شود باز هم هیچ خبری نمی‌شود. باند خامنه‌ای افشا می‌کند که حقوق بگیران چند صد میلیونی و نجومی حداقل 900نفر و تا 3هزار نفر هم می‌رسند، باند روحانی می‌گوید خیر، چند نفر بیشتر نبودند و... بنابراین به‌خوبی روشن است که موضوع غارت و چپاول اصلاً یک موضوع تک باندی نیست. تمامیت این رژیم غرق در این چاه خیانت و جنایت هستند. فرقی نمی‌کند که جلادی مثل رئیسی از باند خامنه‌ای سرکار بیاید یا همان روحانی شیاد از صندوقها بیرون آورده شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1cb32359-91fb-4b5c-bd25-534ac53b9cfa"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات