728 x 90

کیهان خامنه‌ای: کارنامه بدعملی و بی‌عملی دولت؛ افزایش بیکاران، رکود و تعطیلی دهها کارخانه و شرکت...

آخوند روحانی و پاسدار شریعتمداری
آخوند روحانی و پاسدار شریعتمداری
کیهان خامنه‌ای در یادداشت روز 16فروردین96 خود با عنوان ”مدیریت رادار خاموش و آینده‌فروش “باند آخوند روحانی را مورد حمله قرار داد و نوشت: «صداقت بسیار تلخی لابه‌لای انبوه اظهارات برخی مدیران دولتی و شماری از حامیان آنها پنهان است که ناظران و رصدگران را نسبت به ”نابودی ظرفیتها و فرصت‌های بزرگ ملی “و ”نفوذ ویرانگر دشمنان “حساس می‌کند. رادارها چگونه دستکاری می‌شوند که اخلالگران در نقطه کور قرار می‌گیرند؟ این نقاط کور، در کدام موارد مشابه قابل فهرست کردن است؟»

ارگان خامنه‌ای در ادامه نوشت: «یکی دو ماه پایانی سال گذشته در حالی که بالغ بر 13-14ماه از اجرای برجام و آشکار شدن آورده واقعی آن می‌گذشت، اظهارنظرهایی به‌غایت تلخ و نگران‌کننده درباره عملکرد دولت، از سوی برخی حامیان آن یکی پس از دیگری منتشر شد... افزایش پانصدهزار نفری بیکاران، فرو رفتن بازار بورس در رکود و زیان چند هزار میلیارد تومانی سهامداران، تعطیلی دهها کارخانه و شرکت بزرگ اقتصادی، افزایش بی‌سر و صدای تورم از اقلام مصرفی تا مسکن، کوچک‌تر شدن سفره مردم و کاهش ارزش پول ملی در مقابل ارز خارجی، افزایش واردات بی‌رویه به قیمت ورشکستگی تولیدکنندگان داخلی و... تصویری غیرقابل کتمان از کارنامه بی‌عملی و بدعملی‌های دولت در همین دوره است».

/.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/073db40c-dc1a-444e-a928-74f466fbf5cf"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات