728 x 90

بكارگيرى سلاح شيميايى,سوريه,

خانم مریم رجوی: بمباران شیمیایی ادلب جنایت بزرگ جنگی است و مسئولان آن باید در برابر عدالت قرار گیرند

-

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
تا از رژیم ایران در سوریه خلع‌ید و پاسداران اخراج نشوند، جنگ و بحران ادامه خواهد یافت.

خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران، بمباران شیمیایی ادلب و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌دفاع به‌ویژه کودکان معصوم را یک جنایت بزرگ جنگی توصیف کرد که مسئول آن، مانند بمباران شیمیایی مرداد 1392، خامنه‌ای و بشار اسد هستند و باید در مقابل عدالت قرار گیرند.

خانم رجوی با درود به مردم مقاوم سوریه و با صمیمانه‌ترین تسلیتها به مردم داغدار ادلب و آرزوی بهبودی فوری برای مجروحان، بار دیگر بر این حقیقت تأکید کرد که سکوت و بی‌عملی جامعه جهانی در مقابله با جنایتهای جنگی در سوریه، که شش سال است ادامه دارد، فاشیسم دینی حاکم بر ایران و دیکتاتور سوریه را به استمرار و تشدید جنایتهایشان ترغیب می‌کند.

ادامه جنایتهای جنگی و مشارکت فزاینده پاسداران و شبه‌نظامیان وابسته به آن در سوریه، به خوبی نشان می‌دهد که تا از رژیم ایران در سوریه خلع‌ید نشود و پاسداران از این کشور اخراج نشوند و تا حکومت تحت حمایتشان در دمشق بر سر کار است، صلح و آرامش به این کشور و منطقه باز نخواهد گشت و حتی آتش‌بس برقرار نخواهد شد.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
15فروردین 1396 (4آوریل2017)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/da016257-0ce5-47ff-9f96-19b5b97e725c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات