728 x 90

سوريه,

جنایات جنگی رژیم ایران در سوریه

-

دکتر نصرالحریری رئیس هیأت مذاکره کنندگان اپوزیسیون سوریه
دکتر نصرالحریری رئیس هیأت مذاکره کنندگان اپوزیسیون سوریه
دکتر نصر الحریری ٰرئیس هیأت اپوزیسیون سوریه، نسبت به پروژه اشغالگری رژیم ایران و دامن زدن به جنگهای فرقه‌یی هشدار داد. وی گفت:« رژیم ایران در غرب دمشق جنایت جنگی مرتکب می‌شود».

دکتر نصر الحریری در مصاحبه با تلویزیون العربیه 13فروردین 96:
«آنچه که امروز جریان دارد استمرار سیاست برنامه‌ریزی شده توسط رژیم اسد و متحدانش به‌طور خاص رژیم ایران است تا بر تمام مناطقی که در غرب دمشق پایتخت سوریه واقع شده، مسلط شوند. این یک پروژه بسیار خطرناک است. رژیم ایران بیش از صد سال است خواب این پروژه را می‌بیند و در این رابطه افکار فرقه‌گرایانه دارد. آنچه این رژیم انجام می‌دهد جنایت جنگی است. کوچ دادن اجباری، عملیات جابه‌جایی اهالی، تغییر بافت جمعیتی و علاوه بر اینها محاصره و کشتار جمعی که مردم سوریه در معرض آن قرار دارند».

نصر الحریری گفت:‌ «تمرکز آمریکا بر مبارزه با داعش و پایان دادن به دخالت رژیم ایران، به انقلاب سوریه خدمت خواهد کرد.
اگر آمریکا در مبارزه با تروریسم و پایان دادن به دخالت رژیم ایران جدی باشد، این امر به نفع مردم و انقلاب سوریه خواهد بود. زیرا ما می‌دانیم که رژیم اسد چگونه با مسأله تروریسم بازی کرده و با داعش هماهنگی می‌کند».

تمرکز واشینگتن بر دور کردن رژیم ایران از سوریه، در نهایت به اخراج شبه‌نظامیان این رژیم در سوریه و منزوی کردن آنها منجر خواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d44d4ed-eeff-40f9-881e-8d1bd4f1bed6"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات