728 x 90

افشای اختلاس برادر همسر واعظ طبسی از آستان قدس رضوی و فراری دادن وی

آستان قدس رضوی
آستان قدس رضوی
جعفر صباغیان گرداننده دفتر قائم‌مقام آستان قدس رضوی روز دوشنبه به دزدی و اختلاس مهدی عزیزیان قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی و برادر همسر واعظ طبسی اعتراف کرد. وی گفت: ابراهیم رئیسی هنگامی که تولیت آستان قدس رضوی را برعهده گرفت مهدی عزیزیان را عزل کرد و «حتی یک روز هم در سمت مشاوره یا هیأت‌امنا اشتغال نداشته است».

مهدی عزیزیان با هماهنگی مرتضی بختیاری، قائم‌مقام فعلی ۶ ماه پیش از ایران خارج شده است. این منبع افزود پس از بازجویی وی توسط مرتضی بختیاری مقامهای کشوری به این نتیجه رسیدند که عزیزیان از کشور خارج شود «تا عواقب مسائل اختلاس‌های مالی آستان‌ قدس رضوی سر و صدا نکند». بنا‌ به این گزارش آخرین چکی که به مهدی عزیزیان پرداخت شده مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان بوده است.

خاطرنشان می‌شود دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران 19اسفند 94 طی اطلاعیه‌یی اعلام کرد داراییهای آستان قدس رضوی در تاریخ 1200ساله خود هیچ‌گاه تا این اندازه مورد چپاول حکام محلی یا سراسری قرار نداشته و همواره بخشهایی از آن صرف رفع نیازمندیهای محرومان و خدمات عمومی می‌شده است. تنها اراضی موقوفه آستان قدس که در سراسر ایران گسترده است، دهها میلیارد دلار قیمت دارد. این بنیاد مالی در همه عرصه‌های اقتصادی مانند کشاورزی، صنایع غذایی، داروسازی، خودرو سازی، ساختمان، معدن، انرژی، تکنولوژی اطلاعاتی و... سرمایه‌گذاری کرده و سودهای کلان به جیب می‌زند. طبق دستور خمینی این امپراطوری مالی از پرداخت مالیات نیز معاف است.
آستان قدس که با سرمایه و درآمد کلانش می‌توانست در خدمت رونق اقتصادی کشور، کاهش فقر و بیکاری و تورم قرار گیرد امروز فقط در خدمت سرکوب، جنگ‌افروزی و باعث فقر و سیه روزی مردم ایران است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/52efd733-d03d-4faa-8940-22a7fcc45cb0"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات