728 x 90

پیام تبریک دونالد ترامپ به‌مناسبت عید نوروز

پیام تبریک نوروزی دونالد ترامپ
پیام تبریک نوروزی دونالد ترامپ
رئیس‌جمهور آمریکا طی بیانیه‌یی نوروز را به مردم ایران و به سایر ملتهایی که عید نوروز را جشن می‌گیرند تهنیت گفت. دونالد ترامپ گفت: به همه آنها که در سراسر جهان، نوروز باستانی را جشن می‌گیرند، بهترین آرزو هایم را تقدیم می‌کنم.
وی گفت: «کورش کبیر... در سخنان معروف خود، گفته است: «آزادی، کرامت و ثروت بالاترین خوشبختی بشریت است. اگر شما بتوانید هر سه اینها را به مردمتان بدهید، عشق آنها برای شما، هرگز نمی‌میرد».
دونالد ترامپ در بیانیه خود اضافه کرد: «به مردم ایران و به همهٴ کسانی که نوروز را در سراسر جهان جشن می‌گیرند (می‌گویم): از طرف مردم آمریکا برای شما آرزوی آزادی، کرامت و ثروت دارم. نوروزتان پیروز».

رئیس‌جمهور آمریکا، در سخنرانی خود در «کمیتهٴ ملی جمهوری‌خواهان برای کنگره» توافق اتمی دولت اوباما با رژیم آخوندی را «بسیار وحشتناک» و «باورنکردنی» خواند و تأکید کرد که این وضعیت را تغییر خواهد داد.
ترامپ گفت: «مردم درک نمی‌کنند که ما چه (وضعیت) آشفته‌یی را (از دولت قبلی) به ارث بردیم؛ به کره شمالی، خاورمیانه و آن توافق بسیار، بسیار وحشتناک (با رژیم) ایران نگاه کنید».
رئیس‌جمهور آمریکا، تأکید کرد: «هنوز هم نتوانسته‌ام بفهمم که چگونه ممکن است کسی چنین توافقی را امضا کند؟ از ژنرال‌ها در دفتر خودم می‌پرسم: لطفاً به من بگویید، چرا این توافق را امضا کردند؟ باورنکردنی است! ولی ما به اوضاع سر و سامان خواهیم داد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d3547603-8767-44e6-946c-1759c7bbdf68"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات