728 x 90

خانم مریم رجوی: سال نو را به سال شکست ولایت فقیه در ایران و منطقه تبدیل کنیم

اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران
خانم مریم رجوی، رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت در یک گردهمایی عظیم به‌مناسبت سال نو ایرانی، نوروز را به همه ایرانیان در داخل و خارج کشور تبریک گفت. وی آرزو کرد که سال جدید سال گسستن زنجیرهای نظام ولایت فقیه از ایران و طلیعه بهار آزادی و حاکمیت مردم و سال شکست جنگ‌افروزی آخوندها در منطقه و سال رهایی مردم بی‌دفاع سوریه از چنگال این رژیم وحشی باشد.

در این جشن بزرگ که با شرکت هزاران تن از اعضای مجاهدین در تیرانا برگزار شد جان بولتون، سفیر پیشین آمریکا در ملل متحد؛ رابرت توریسلی، عضو پیشین سنای آمریکا؛ پاندلی مایکو، نخست‌وزیر سابق؛ آقای ژان پیر مولر، شهردار مانی آن وکسن و عضو شورای استان والدوازو و رئیس مشترک کمیته شهرداران فرانسوی برای یک ایران دموکراتیک؛ آقای برونو ماسه، شهردار ویلیه آدام و عضو کمیته شهرداران فرانسه برای یک ایران دموکراتیک و همچنین مسلم اسکندر فیلابی، مسئول کمیسیون ورزش شورای ملی مقاومت ایران؛ سخنرانی کردند.

خانم رجوی گفت: نوروز مردم ایران روزی است که همه بخشهای ایران اعم از فارس و بلوچ و کرد و عرب و آذری و شیعه و سنی و مسیحی و کلیمی و پیروان هر دین و آیینی در جامعه‌یی بر اساس جدایی دین از دولت در کنار یکدیگر در صلح و مدارا زندگی‌ کنند. جامعه‌یی که هر کس آزاد است فکر و عقیده خود را بیان و راه و رسم سیاسی خود را انتخاب و ترویج کند، هر کس آزاد است که برای تغییر حکومتی که مخالف مصالح مردم می‌بیند، تلاش کند، و نوع پوشش خود را برگزیند و هیچ اجبار و تحمیلی بر مردم روا نباشد.

وی افزود: مردم ایران و کشورهای منطقه انتظار دارند که در سیاست ۱۶سال گذشته ایالات متحده، تجدید نظر بنیادین شود. عراق را در سینی طلایی به فاشیسم دینی حاکم بر ایران تقدیم کرد و راه را برای به آتش کشیدن سوریه و یمن و دیگر کشورهای منطقه از سوی این رژیم هموار کرد. هیچ چیز بیشتر از مماشات آمریکا کمک‌کار رژیم ولایت فقیه نبوده است. هر سیاستی در قبال ایران و خاورمیانه که مبارزه مردم ایران برای آزادی را محترم نشمارد، و خواست مبرم ملتهای منطقه برای اخراج پاسداران را تأیید نکند، محکوم به شکست است. سرنگونی استبداد دینی به‌طور کامل برعهده مردم و مقاومت ایران است. آنچه ما انتظار داریم پایان دادن به امتیاز‌ها و امدادهایی است که سالهای سال به‌ استمرار این رژیم کمک کرده است. بدین منظور هر گونه روابط تجاری و دیپلوماتیک با این رژیم باید به توقف اعدام و شکنجه مشروط شود، قوای اشغالگر و جنایتکار رژیم از منطقه اخراج شوند و پاسداران در فهرست سازمانهای تروریستی قرار داده شود و مبارزه مردم ایران برای کسب آزادی به‌رسمیت شناخته شود.

رئیس‌جمهور برگزیده مقاومت ایران در تشریح بحرانهای گریبانگیر رژیم به‌ویژه بن‌بست انتخابات پیش رو گفت: امروز خامنه‌ای برای تعیین تکلیف نمایش انتخابات سه مخمصه بزرگ دارد: نخست ترس از مقاومت و قیام ملت ایران. دوم، سیاست آمریکا در منطقه که به‌شدت نگران آن است و سوم معضل جانشینی که این رژیم را دچار یک بحران عمیق کرده است. مردم ایران هیچ اعتنایی به نمایشهای انتخاباتی رژیم ندارند و مانند همیشه آن را تحریم خواهند کرد. بنا بر اذعان مقامات رژیم، اقشار مختلف مردم ایران طی سال گذشته بین 7تا 11هزار بار علیه سیاستهای رژیم دست به اعتراض زدند. این فراتر از اعتراض تمرین روزانه‌یی است برای از جاکندن بیداد و ستم ولایت فقیه. لذا دولتهای غربی نباید به دام فریبها و نمایشهای انتخاباتی این رژیم بیفتند و مردم ایران را قربانی کنند. سیاست نادیده گرفتن حقوق‌بشر و آزادی و مقاومت مردم ایران دیگر قابل ادامه دادن نیست.

 
دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران
30اسفند 1395 (20مارس 2017)
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1a8fe187-4759-40c4-b4c4-949501a7b8ee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات