728 x 90

اختلافات سیاسی در ایران,

آخوند علم الهدی: برجام نتوانست جلوی تحریم‌ها را بگیرد، بلکه تحریم بیشتر هم شد!

-

آخوند علم الهدی
آخوند علم الهدی
آخوند علم‌الهدی امام جمعه رژیم در مشهد سیاستهای اقتصادی آخوند روحانی را زیر ضرب برد و گفت:‌ «خب مقام معظم رهبری فرمودند اقدام و عمل، نه برنامه‌ریزی، بابا میدان جنگه، توی میدان جنگ که دشمن داره میاد ما نمی‌تونیم بگیم همش برنامه‌ریزی کنیم، نقشه بکشیم، توی میدان جنگ باید دفاع کرد حرکت کرد جلوی رفت جلوی دشمن را گرفت به دشمن پاتک زد یا در مواردی به دشمن تک زد».

وی افزود: «دولت امسال تأکید، بر فروش بیشتر نفت خام داشت، تازه اونهم همه پولش برنگشت، یک مقداری از اینها به‌وسیله کالاها و معاملاتی به کشور برگشت که تولید داخلی رو دچار مشکل کرد».

آخوند علم‌الهدی سپس به این‌که تحریمها باقی است پرداخت و افزود: «دوم بزرگ نمایی اثرات تحریم در برنامه‌ها بود. خب برنامه بریزید که تحریم دشمن اثر نکنه، یعنی دشمن در تحریمش باید بی‌اثر بشه، نه این‌که ما بیاییم حساب کنیم، بایستی برنامه بریزم که دشمن تحریم نکند، دشمن دشمنه آقا. اگر شما گفتید که گلوله توپی که به من میزنی خانه‌ام رو خراب میکنه به جای یک گلوله ده تا گلوله توپ میزنه».

نماینده ولی‌فقیه ارتجاع در مشهد در رابطه با موضوع تحریمها ادامه داد: «برجام و غیر برجام نتوانستند جلوی تحریم دشمن رو بگیرند، بیشتر هم کرد تحریمش رو، تمام تضعیفها و تمام جنایتهایی که دشمن در طول این یکی دو سال نسبت به ما انجام داده است با همه 38سال برابری می‌کند».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/25d39e17-eb0c-4cd2-8357-8704a2690a49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات