728 x 90

اخبار اعتراضى,چهارشنبه سوري,

برگزاری جشن ملی چهارشنبه‌سوری با شعار مرگ بر اصل ولایت‌فقیه و مرگ بر دیکتاتور

-

مراسم چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف میهن
مراسم چهارشنبه سوری در شهرهای مختلف میهن
جشن ملی چهارشنبه‌سوری به‌رغم ممنوعیتها و خط نشان کشیدنهای نیروی سرکوبگر انتظامی و کین‌توزی رژیم با جشن ملی ایرانیان، در تهران و شهرهای مختلف میهن توسط جوانان دلیر برگزار شد.

مراسم چهارشنبه‌سوری در تهران در مناطق و میادین اصلی شهر از جمله میدان انقلاب، میدان امام حسین، میدان مادر و فلکه سوم و چهارم تهرانپارس برگزار شد آن‌چنانکه رسانه‌های حکومتی نوشتند چهارشنبه سوری، خیابانهای تهران را قفل کرد. همزمان با تاریک شدن هوا از مناطق مختلف تهران صداهای انفجار بگوش می‌رسد.

در تهران، مشهد شهرکرد و بانه جوانان دلیر با کوکتل‌مولوتف به مراکز مزدوران بسیجی رژیم تهاجم کردند و با مزدوران رژیم درگیر شدند.

در زندان گوهردشت کرج، به‌رغم این‌که دژخیمان رژیم اجازه هواخوری به زندانیان را ندادند، اما زندانیان سیاسی در محوطه داخل سالن 12 اقدام به برپایی آتش اقدام کرده مراسم چهارشنبه‌سوری را برگزار کردند. زندانیان شعار مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر دیکتاتور سر دادند.

در خیابان پنجم نیروی هوایی تهران جوانان با پرتاب ترقه و مواد محترقه به سوی یک ماشین نیروی انتظامی، بخشی از آن را تخریب کردند که موجب وحشت مزدوران نیروی انتظامی شد.

جوانان در تهران و شهرهای مختلف میهن عکسهای خمینی جلاد و خامنه‌ای را به آتش کشیدند.

همچنین در شهرهای مختلف کشور از جمله شیراز و مشهد و اصفهان و یاسوج و شهر کرد نیز جوانان مراسم و آیین آتش‌بازی را در خیابانها و فلکه‌ها و میادین اصلی شهر برپا کردند و با نیروهای سرکوبگر رژیم که قصد ممانعت از برگزاری سنت ملی چهارشنبه را داشتند درگیر شدند.

در اصفهان، از همه جای شهر صدای انفجار به گوش می‌رسد.

در سایر شهرهای میهن با ترقه و نارنجک و آتش‌بازی مراسم جشن چهارشنبه‌سوری را برگزار کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e0bfa7ca-fb49-4e93-8ae3-0b45cb12ed94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات