728 x 90

روز جهانى زن,

لورنس فلمن ری‌ال نماینده پارلمان فدرال سوئیس؛ میزگرد «زنان در رهبری، تجربه مقاومت ایران» + فیلم

-

 لورنس فلمن ری‌ال نماینده پارلمان فدرال سوئیس
لورنس فلمن ری‌ال نماینده پارلمان فدرال سوئیس
خانم مریم رجوی،
خانمها و آقایان پارلمانتر،
من هم مثل همکار فرانسوی‌ام، بسیار تحت‌تاثیر این دعوت و مشاهده عمق تعهدات زنان ایرانی قرار گرفتم. من بهتر دریافتم که زنان در اشرف با چه دردهایی مواجه بودند، ولی تماماً متعهد هستند. این برای ما حکم یک الگو را دارد.
همه فکر می‌کنند که در اروپا و در سوئیس همه چیز به وفق مراد است، در حالی‌که هنوز باید برای حقوق زنان جنگید. ما برابری دستمزد برای زنان نداریم. تعداد زنان در پارلمان بسیار کمتر از مردان است. بنابراین هنوز حقوق زیادی را باید به‌دست بیاوریم. من فکر می‌کنم که هنوز درسهای زیادی را باید از زنان متعهد، از ایران و سایر نقاط جهان بیاموزیم.
من همچنین بسیار تحت‌تاثیر تعداد زیاد نمایندگان مجلس از کشورهای متعدد، حتی زیمبابوه، که از راه بسیار دور آمده‌اند قرار گرفتم. من اشراف دارم که این کشورها نیز مبارزات زیادی داشتند، مقدمتاً برای تحقق برابری نژادی و بعد هم برای برابری جنسی بین زن و مرد.
در پارلمان سوئیس گروهی از نمایندگان بر سر اهداف اشرف متعهد بودند. ما هر چه در توانمان باشد برای انتقال این پیام انجام خواهیم داد. با تشکر از شما.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6c0cae46-5b99-47ac-b698-4b76e00f3f8b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات