728 x 90

اخبار يمن,

خنثی کردن مینهای دریایی رژیم ایران در آبهای ساحل غربی یمن

-

مین های دریایی ساخت رژیم ایران ،کار گذاشته شده توسط حوثی ها
مین های دریایی ساخت رژیم ایران ،کار گذاشته شده توسط حوثی ها
شبه‌نظامیان حوثی با کمک‌ کارشناسان نظامی رژیم ایران، میادین مین دریایی در سواحل یمن ایجاد کرده‌اند. اکنون، تیمهای مهندسی ارتش ملی، در حال خنثی کردن این مینها هستند.

تیمهای مهندسی ارتش ملی با کمک نیروهای ائتلاف عربی موفق شدند چندین میدان مین دریایی با انواع مینها و کاربردهای مختلف را که حوثیها در سواحل شهرستان میدی در شمال غربی یمن کاشته بودند، خنثی کنند.

یک منبع از تیم مهندسی در مرکز مطبوعاتی منطقه پنجم نظامی گفت: مینهای کشف شده از نوع مینهای هوشمند دریایی ساخت رژیم ایران هستند. وی اضافه کرد که تیم مهندسی تاکنون موفق شده دهها مین دریایی ثابت و متحرک در سایزهای مختلف را خنثی کند.

این منبع افزود: عملیات کاشت مینهای دریایی، رویه خطرناک و پیشرفت در شیوه‌های کار شبه‌نظامیان حوثی است که اغلب قربانیان آن هم ماهیگیران بی‌گناه هستند.

در همین راستا، منابع نظامی در ارتش ملی تأیید کردند که یکی از مینهای کاشته شده در میدی منفجر شد و به مرگ 8ماهیگیر که سوار بر یک قایق بودند منجر گردید. این اولین جنایت ثبت شده حوثیها، علیه ماهیگیران با استفاده از مینهای دریایی است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/127a8428-f849-46a7-9500-2d449d4c3785"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات