728 x 90

اخبار آمريكا,سوريه,

اعزام هزار نیروی ذخیره آمریکایی به کویت

-


ژنرال ووتال فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا
ژنرال ووتال فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا
فرمانده نیروهای مرکزی آمریکا می‌گوید او به نیروهای بسا بیشتری در روی زمین درخاورمیانه و افغانستان نیاز دارد تاکاری که فرمانده کل قوا می‌خواهد انجام شود. گزارشی از فاکس نیوز22اسفند 95:
خبرنگار امنیت ملی فاکس‌نیوز از پنتاگون: صدها تفنگدار دریایی به سوریه رسیدند تا درجنگ رقه آتش پشیبان را فراهم کنند. اکنون ژنرال ووتال می‌گوید به نیروهای آمریکایی بیشتری برای افغانستان نیاز دارد.

سناتور مک کین: شما موافقید ما بعد از 15سال در افغانستان در بن‌بست می‌باشیم؟

ژنرال ووتال: بله آقای رئیس موافقم.
سناتور مک کین: آیا ما در حال تدوین استراتژی برای شکستن این بن‌بست هستیم و آیا این کار نیاز به نیروهای بیشتر آمریکایی دارد؟

ژنرال ووتال: بله معتقدم این امر نیازمند نیروهای بیشتریست تا مطمئن شویم مأموریت مشاوره و کمک‌مان مؤثرباشد.

فاکس نیوز: ژنرال ووتال گفت نیروهای بیشتر آمریکایی نیاز است زیرا بسیاری از نیروهای افغانستان سال گذشته در جنگ با طالبان کشته شده‌اند

دونالد ترامپ هنوز در حال برآورد پنتاگون برای شکست دادن داعش است، ژنرال ووتال اشاره کرد او برای سوریه نیز نیاز به نیروی بیشتر دارد.

ژنرال ووتال: «من فکر می‌کنم در حالی که ما به سوی بخشهای پایانی عملیات پیش می‌رویم به نیروهای متعارف بیشتری نیاز خواهیم داشت».

در شمال غربی سوریه تکاوران ارتش آمریکا پرچمهای آمریکایی را برافراشته‌اند تا تنش میان ترکیه نیروی متحد ناتو و نیروهای کردی آموزش دیده آمریکا را که هر دو با داعش می‌جنگند، کاهش دهند.

ما همچنین دریافتیم یک‌هزار نیروی آمریکایی به‌عنوان نیروی ذخیره به کویت اعزام شده‌اند تا جنگ با داعش به کار گرفته شوند.

										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/2c33a5c1-0bd9-4185-b901-8731fa189ec5"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات