728 x 90

روز جهانى زن,

پیام رانجانا کوماری مدیر مرکز تحقیقات اجتماعی هند؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی + فیلم

-

رانجانا کوماری مدیر مرکز تحقیقات اجتماعی هند
رانجانا کوماری مدیر مرکز تحقیقات اجتماعی هند
خواهران و برادران عزیز در مقاومت ایران، و خواهرانم در ایران، من همواره در کنار شما بوده‌ام، به‌طور خاص در روز جهانی زن. اما این بار ممکن نبود. امروز این‌جا هستم تا عشق و دوستی خود را نثار شما کنم، یعنی همه زنان و مردان شجاع کمپ لیبرتی که به‌طور پیروزمندانه منتقل شده‌اند. می‌خواهم به شما بگویم من همواره از شما حمایت کرده و به حمایت از آرمان شما ادامه خواهم داد تا این‌که به ایرانی آزاد برویم که همگی ما شاهد آزادی و دموکراسی با خانم رجوی باشیم.

من این‌جا هستم تا به شما و جنبش شما بگویم من با شما هستم چون به حقوق دموکراتیک ایمان داشته و می‌دانم آزادی را برای مردم خود محقق خواهید کرد. من معتقدم باید متحد شویم تا بی‌عدالتی و دیکتاتورها را سرنگون کنیم. شما برای دهه‌ها قیمت سنگینی داده‌اید تا به این پیروزی نهایی برسید. من هرگز دفاع خود را از زنان ایران، دختران و زنان شجاعی که از شروع این استبداد در خطوط مقدم بوده‌اند، متوقف نخواهم کرد. ما احترام خود را به همه زنانی که برای آزادی شهید شده‌اند نثار می‌کنیم، و با یکدیگر برای این‌که شاهد دموکراسی در ایران باشیم تلاش خواهیم کرد. در این روزجهانی زن مایلم سلامهای خود و مردم خود را به زنان و مردان مبارز ایران بفرستم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae1023a0-029a-4440-9721-98327f36ef82"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات