728 x 90

دخالتهاى سپاه پاسداران در كشورهاى منطقه,

سپاه پاسداران، بازوهای اختاپوس، مصاحبه با آدام ارلی

-

آدام ارلی
آدام ارلی
پژوهشهای کمیته اروپایی آزادی عراق و کمیته بین‌المللی در جستجوی عدالت به‌علاوه پژوهشهای اپوزیسیون ایران، از بخشهای پنهان سپاه پاسداران رژیم ایران پرده برداشتند. گزارشی از تلویزیون العربیه 19اسفند 95:
سپاه پاسداران، دخالتهایی شبیه به اشغال در امور 4 کشور عربی
حضور نظامی مستقیم در عراق، سوریه، لبنان، یمن
بیش از 70هزار شبه‌نظامی در سوریه
توطئه علیه 8 دولت عربی- عراق، سوریه، یمن، لبنان، فلسطین، بحرین، مصر، اردن

آدام ارلی سخنگوی سابق وزارت‌خارجه آمریکا:
رژیم ایران از زمان تشکیل سپاه پاسداران بر گسترش و صدور انقلاب و بر هم زدن ثبات کشورهای عربی و دامن زدن به اختلافات مذهبی متمرکز بوده است. تمامی اینها اصل سیاست سپاه پاسداران با رهنمود و دستور خامنه‌ای است.

یک کتاب از سوی شورای ملی مقاومت ایران منتشر شد که اطلاعات ارزشمندی دارد و از دخالت خامنه‌ای و چگونگی تسلط او بر اقتصاد ایران و به‌کارگیری آن برای تأمین تروریسم و سرکوب در داخل سخن می‌گوید. 50 درصد از تولیدات رژیم ایران در قبضه نهادها و مؤسساتی است که در کنترل سپاه پاسداران قرار دارند. این اموال برای تأمین فعالیتهای سپاه در لبنان و سوریه و یمن و کشورهای دیگر در سراسر جهان به‌کار می‌رود.

واقعیت این است که اقتصاد ایران در درجه اول برای تقویت رژیم به‌کار گرفته می‌شود. این اموال هم از جیب مردم برداشته شده و در جیب گروه‌های بنیادگرا برای گسترش نفوذ رژیم ایران گذاشته می‌شود. امری که برای آمریکا از اهمیت بالایی برخوردار است، نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی است.

آدام ارلی افزود:
سپاه پاسداران تمامی ابزارهایی را که در دست دارد چه نظامی یا سیاسی در راستای تخریب و برهم زدن ثبات در کشورهای میانه‌رو عرب به‌کار می‌گیرد. سؤال این است که ما چه کاری باید در برابر آن انجام دهیم؟ چطور می‌توانیم در مقابله با این تهدید نفرت‌آور دفاع بهتری داشته باشیم؟ این، مرا به اقتصاد ایران می‌رساند. طبق گزارش شورای ملی مقاومت ایران، اقتصاد ایران در کنترل سپاه پاسداران و شخص خامنه‌ای و نهادهای وابسته به آنهاست که برای اقدامات خصمانه علیه عربستان سعودی و کشورهای خلیج‌فارس و اردن و لبنان و سوریه به‌کار می‌گیرند. موضوعی که بسیاری از مردم نمی‌فهمند این است که اقتصاد ایران بر پایه فساد بنا شده است.

نامگذاری سپاه پاسداران به‌عنوان یک سازمان تروریستی مسأله مهمی است.

کرسی خامنه‌ای، متزلزل است زیرا مردم ایران از وضعیت اقتصادی رنج می‌برند و هیچ‌گونه فرصت شغلی به‌علت کنترل بسیار زیاد رژیم ندارند. اگر به این کرسی فشار زیادی وارد کنیم، رژیم فرو خواهد پاشید.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/ae455244-cd29-4789-b17a-623413f7532f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات