728 x 90

-

سخنرانی گیسو شاکری؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی + فیلم

-

ماندانا روستایی و گیسو شاکری؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی
ماندانا روستایی و گیسو شاکری؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی
من عاشقتونم. ... سلام می‌کنم دوباره و با درودی گرم به تک‌تکتون، که این چند روز اصلاً من نمی‌دونم حالم چه جوریه، اصلاً نمی‌دونم چی باید بگم واقعا. شما در اشرف واقعاً سرافرازم کردین، ... . یه متنی نوشته بودم که صحبت کنم این‌قدر نقطه‌نظرهای سیاسیه که می‌خواستم یه جوری بگم. آن‌قدر شما مریم عزیز، قلب من، ... ... آن‌قدر جزییات نقطه نظرهای سیاسی رو گفت که فکر کردم که، اینو پاره‌ش می‌کنم. تنها چیزی که می‌خوام بگم خیلی کوتاه اینه که تاریخ مبارزات ایران، حتماً اون برگهای طلاییشو شما زنان اشرفی، ... ... . اون برگهای طلایی رو در تاریخ مبارزات زنان و مبارزات مردم ایران ثبت کردین، نه فقط در ایران که در مبارزات مقاومت و مبارزات زنان جهان ثبت شده این. بهتون افتخار می‌کنم و افتخار می‌کنم که در کنارتونم. به من انرژی میدین.
می‌خواستم الآن دیگه صحبتهامو کم کنم، . همه صحبتها شده. می‌خواستم الآن از یک رزمنده‌ی هنرمند اشرفی دعوت کنم بیاد بالا با من بخونه، ماندانا... .
یک رزمندة هنرمند، خیلی افتخار می‌کنم که در کنارشم.
ماندانا: ما هم افتخار می‌کنیم که در کنار شماییم.
خوب ما آماده‌ایم. اشرفی که همیشه آماده است. من باید خودمو تطبیق بدم.


مرسی خیلی ممنون ولی من موندم، بازم می‌خونم براتون. ... . سپاسگزارم از این‌که در زمانه‌ای هستم و بخودم می‌بالم و افتخار می‌کنم که در یه زمانه‌یی هم زنده بودم و ببینم زنان مقاوم کشورم چنین ایستاده‌اند، و خوش به‌حال زنان ایران که یک همچین پشتیبانان و یک همچنین رهبریی خواهند داشت.
مرسی.
ترانه‌ی زن در جامعه باشد گرامی
فقط یک کوتاه بگم که این شعر و حدود سال 1925 یا شاید 26، 1900، یک زن سنت شکن در دوران اختناق و دیکتاتوری اینو خونده، یعنی که این مبارزات زنان، و هنرمندان سنت شکن، و مبارز و آزادیخواه، هم‌چنان ادامه داشته و امیدوارم که دیگه این آخرین باری باشه که زنا این‌قدر دارن می‌خونن، همینجور دیگه بریم دیگه برای آزادی.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/cf1bdfef-687c-4a19-9498-87a7f02ddd9b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات