728 x 90

روز جهانى زن,

سخنرانی سروناز چیت‌ساز؛ کنفرانس بین‌المللی روز جهانی زن در آلبانی + فیلم

-

سروناز چیت‌ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
سروناز چیت‌ساز مسئول کمیسیون زنان شورای ملی مقاومت ایران
با سلام به خواهران و برادران عزیزم. با سلام به همهٴ مهمانان عزیز. و حضار گرامی، و با سلام و درود به زنان شجاع ایران، بسیار مفتخر و خوشحالم که امسال مناسبت روز جهانی زن را این‌جا با حضور خواهران عزیزم، و همچنین در جمع برادران مجاهدم برگزار می‌کنیم. دیدار همهٴ شما در این‌جا فوق‌العاده است. پرقدرت، با عزم جزم، و برای ادامه مبارزه، تا آزادی میهن عزیزمان، و استقرار دموکراسی و برابری. زمانی بود که همه چیز، تاریک به نظر می‌رسید، هیچ نوری در انتهای تونل دیده نمی‌شد، زمانی که به نظر می‌رسید هیچ امیدی نیست، یک نفر به شما و به همهٴ ما گفت می‌توان و باید. و شما، آن را اثبات کردید با پایداری پرشکوه و مقاومت فوق‌العاده‌تان در اشرف و لیبرتی و خلق حماسه‌های شگفت انگیز.
به همهٴ شما افتخار می‌کنم، بله ما همه این را به خواهر مریم عزیز مدیون هستیم به‌خاطر رهبریش، و نشان‌دادن راه، و به‌خاطر تلاشهای وقفه‌ناپذیرش، از خواهر مریم به‌خاطر شرکت و سخنرانی بسیار پرمحتواشون، در این جلسه در مورد نقش زنان در رهبری سیاسی، بی‌نهایت سپاسگزارم. همچنین اجازه بدهید که از مهمانان عزیزی که از راههای دور برای شرکت در این مناسبت به این‌جا آمدند و ما رو مفتخر کردند تشکر کنم.

گردانندهٴ برنامه امسال زنان، مثل سالهای گذشته، دوست عزیزم، خانم لیندا چاوز هست، که معرف حضور همه‌ شما هست و سالهاست که پشتیبان شما در همهٴ مراحل سخت این 14سال بوده. یکبار دیگه از حضور یکایک شما تشکر می‌کنم و خوشحالم که امسال، به‌مناسبت روز جهانی زن، در جمع خواهران و برادران مجاهدم هستم.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f0c43858-08f5-4a28-81c6-d76604435387"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات