728 x 90

تجمع اعتراضی کارگران پیمانکاری فازهای ۲۲ و ۲۴ عسلویه

آخوند روحانی و خامنه ای
آخوند روحانی و خامنه ای
 
صبح امروز یکشنبه 15اسفند 95 کارگران پیمانکاری فازهای 22 و 24 عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن 4ماه حقوق خود برای دومین روز متوالی دست به تجمع اعتراضی زدند.
 


یکی از کارگران شرکت‌کننده در این تجمع اعتراضی گفت: ”شمار کارگران اعتراضی به 700نفر رسیده و این کارگران از شرکتهای پیمانکاری هم‌چون اکسیر صنعت، آزمون فلز، آذران گستر، پتروصنعت مپناو پناه ساز هستند که خواهان پرداخت حقوق معوقه خود هستند“.

در همین حال بنا‌ به اخبار رسیده وضعیت آب مصرفی استراحت گاههای کارگران که تاکنون با تانکر تأمین می‌شد با مشکل مواجه شده و کارگران زحمتکش این واحدها در مضیقه آب هستند.

بیشتر بخوانید:
صبح روز شنبه 14اسفند 300تن از کارگران فاز 22 و 24 عسلویه در اعتراض به پرداخت نشدن حقوق عقب‌افتاده تجمع کردند.

به گفته کارگران معترض، آنان از آذرماه سال جاری تاکنون هیچگونه حقوقی دریافت نکردند. کارگران علاوه بر حقوق عقب‌افتاده خود نسبت به شرایط استراحتگاهها و خوراک خود نیز معترضند. برخی از معترضان می‌گویند: بی‌کیفیتی و اندک بودن وعده‌های خوراک آنها هیچگونه تناسبی با میزان کار سخت آنان ندارد و از سوی دیگر در استراحتگاههای این افراد که تنها گنجایش 5نفر دارد هم‌اکنون بیش از 10نفر اقامت دارند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/6bc02974-1f36-416b-bd58-0a0aa4d6308d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات