728 x 90

تعطيلى واحدهاى صنعتى و توليدى,

کارخانه روغن نباتی اردبیل تعطیل و ۸۰کارگر بیکار شدند

-

کارخانه روغن نباتی اردبیل
کارخانه روغن نباتی اردبیل
کارخانه روغن نباتی اردبیل تعطیل و ۸۰کارگر بیکار شدند. مدیرعامل این کارخانه گفت: به‌دلیل همکاری نکردن بانکهای عامل در ارائه تسهیلات کارخانه روغن نباتی اردبیل تعطیل شده است. این در حالی است که هر روز گوشه‌یی از به غارت بردن ثروت مردم ایران از بانکها توسط باندهای حکومتی رو می‌شود و نشان می‌دهد که علت این وضعیت، نه عدم همکاری بانکها بلکه ورشکستگی بانکهاست که سرمایه‌هایشان توسط عوامل هر دو باند به غارت رفته و همین موضوع باعث شده که کارخانه‌ها یکی پس از دیگری به‌خاطر نداشتن منابع مالی تعطیل و از دور خارج شوند و کارگران آنها به خیل عظیم بیکاران افزوده شود.

به‌طور مثال آخوند منتظری دادستان کل رژیم در ۶آبان ۹۵ به اختلاس۱۲۰۰میلیارد تومانی از ۲بانک ملت و ملی اعتراف کرد. همچنین جعفری دولت‌آبادی دادستان جنایتکار رژیم در تهران در نشست مشترک با مدیران سه زندان قزل‌حصار، گوهردشت و تهران بزرگ در ۵مرداد ۹۵ به یک اختلاس۸۰۰میلیارد تومانی اذعان کرد و این در حالیست که همه می‌دانند که تمامی عوامل اختلاسها و دزدیها از باندهای حکومتی هستند. مدیر عامل این کارخانه در پایان افزود: این کارخانه برای 80نفر به‌صورت مستقیم اشتغال ایجاد کرده بود، اما اکنون کارگران این کارخانه در بیکاری به‌سر می‌برند و در آستانه شب عید تعطیلی کارخانه روغن نباتی اردبیل سبب نگرانی بسیاری از خانواده‌ها و تولیدکنندگان شده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/9666181c-9193-4303-9d1d-3630d1f6ea1b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات