728 x 90

فاکس نیوز: تا سرکوب سنیها در عراق ادامه داشته باشد داعش ریشه‌کن نمی‌شود

نیروهای حشد العشبی تحت امر نیروی تروریستی قدس در عراق
نیروهای حشد العشبی تحت امر نیروی تروریستی قدس در عراق
خبرنگار فاکس‌ نیوز در عراق می‌گوید حتی با تصرف موصل هم مسأله داعش در عراق حل نمی‌شود. تا زمانی که دولت حاکم بر عراق به سرکوب سنیها ادامه بدهد، داعش زمینه برای ظهور و عمل دارد.

فاکس نیوز 10اسفند 95: به ما گفته شده است کاخ سفید می‌خواهد نبرد علیه داعش را تشدید کند. این ممکن است به این معنی باشد که نیروی آمریکایی بیشتری به خارج اعزام شوند به محلهایی مانند عراق و سوریه، خبرنگار امنیت ملی فاکس‌ نیوز از پنتاگون در این رابطه گزارش می‌دهد:
ژنرال جوزف دانفورد رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح آمریکا می‌گوید یک سری گزینه‌های کامل طی روزهای آینده به رئیس‌جمهور ارائه خواهد شد، یکی از گزینه‌های بررسی سیستم‌هاینمار است. این سیستم شامل گلوله‌های توپ هدایت‌شونده توسط جی.پی اس است که در موصل مورد استفاده قرار گرفت.

ژنرال دانفورد همچنین گفت آمریکا گفتگوهایی با دولت عراق داشته است تا آمریکا و ناتو حضور درازمدت‌تری در عراق داشته باشند.

هنوز دسته‌هایی از شبه‌نظامیان در شهرهایی مانند تلعفر که در مرز سوریه است وجود دارند در استان الانبار هم برخی از شبه‌نظامیان را می‌بینید دوباره ظاهر می‌شوند زیرا یکی از کارهایی که دولت عراق درست انجام نداده است همان مشکل اولیه می‌باشد که منجر به ظهور داعش شد و آن این بودکه اگر حکومت به نظم در نیاید و فساد برطرف نشود، شبه‌نظامیان می‌فهمند که دارای حامیانی در میان مردم هستند. مردم به دولت بغداد مشکوکند.

در صورت ندادن حقوق کردها و سنیها وشیعیان، شما خواهید دید که شبه‌نظامیان خواه خود را القاعده عراق یا داعش بنامند، مجدداً ظاهر خواهند شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e7bbefb-9c5b-4f5f-90d0-a095dbfe4989"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات