728 x 90

شکست تهاجم شبه‌نظامیان فرقه‌گرا به مناطق غرب حلب

غرب شهر حلب
غرب شهر حلب
نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرای وابسته به رژیم ایران، با نادیده گرفتن توافقنامه‌های امضا شده برای برقراری آتش‌بس، به مناطق غربی حلب حمله کردند. اما با آتش رزمندگان ارتش آزادی مواجه شده و ناگزیر از عقب‌نشینی شدند.

ما اکنون، در جبهه‌های حومه غربی حلب به‌ویژه در منطقه روزنامه‌نگاران هستیم. این مناطق شاهد درگیریهای شدیدی میان رزمندگان اپوزیسیون از یک‌سو و نظامیان اسد و شبه‌نظامیان فرقه‌گرا از سوی دیگر بود. نیروهای دشمن از چندین محور تلاش کردند به مناطق تحت کنترل رزمندگان حمله کنند به‌ویژه تهاجم آنها بر روی منطقه روزنامه‌نگاران متمرکز بود. محور دیگری که دشمن روی آن متمرکز شده بود، مرکز پژوهشهای علمی است. ابتدا، دشمن توانست نقاطی را در مرکز پژوهشهای علمی اشغال کند، اما بلافاصله نیروهای تقویتی رزمندگان رسیدند و موفق شدند تمامی نقاط اشغال شده را از شبه‌نظامیان فرقه‌گرا بازپس بگیرند.

یک فرمانده رزمندگان:
ما اکنون در جبهه پژوهشهای علمی هستیم. بعد از آن‌که شبه‌نظامیان اسد از 4 محور پژوهشهای علمی و راشدین و روزنامه‌نگاران و منصوره به ما تهاجم کردند، برادران رزمنده، به یک ضد حمله دست زدند و تمامی نقاط اشغال شده توسط دشمن را بازپس گرفتند. درگیریها، 4ساعت طول کشید و ما به یاری خدا توانستیم مناطق را بازپس گرفته و بیش از 30تن از عناصر شبه‌نظامی را به قتل برسانیم. هم‌اکنون تمامی محورها و مناطق در تسلط کامل رزمندگان قرار دارد.

یک رزمنده
نظامیان و شبه‌نظامیان اسد، صبح هنگام و در زیر پوشش هوایی و توپخانه سنگین، حمله کردند. درگیریهای شدیدی در 4 محور رویداد. جبهه‌های غربی حلب و مناطق راشدین، مرکز پژوهشهای علمی، روزنامه‌نگاران و منصوره، شعله‌ور شدند. ما در منطقه منصوره هستیم و به یاری خدا با وجود توپ‌باران سنگین و فشرده، ما حمله دشمن را متوقف کردیم. بنابراین نظامیان و شبه‌نظامیان اسد موفق به پیشروی و اشغال این مناطق نشدند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/c1161e28-4b49-4586-9b6e-60538a51d62f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات