728 x 90

مانورهای نظامی,

در بحبوحه تنش با آمریکا، رژیم ایران مانور جدید نظامی برگزار می‌کند

-

مانور نظامی رژیم برای جلوگیری از ترس و ریزش نیروها
مانور نظامی رژیم برای جلوگیری از ترس و ریزش نیروها
به گزارش خبرگزاریهای حکومتی سپاه پاسداران از امروز دوشنبه 2اسفند 95 مانور جدیدی را در مناطق مرکزی و شمال شرقی ایران آغاز می‌کند. این رزمایش سه روز به طول می‌انجآمد و طی آن «موشکها و پهپادها» مورد آزمایش قرار خواهند گرفت.

خبرگزاری فرانسه ضمن مخابره این خبر گفت: «مانور جدید سپاه پاسداران در حالی انجام می‌شود که پس از آزمایش موشکی اخیر رژیم ایران، تنشها بین آمریکا و این رژیم افزایش یافته و دولت جدید آمریکا درباره توسعه برنامه موشکی به آن هشدار داده است».

پاسدار محمد پاکپور سرکرده نیروی زمینی سپاه پاسداران گفت: «رزمایش راکتی’ ما دوم اسفند در منطقه مرکزی برگزار می‌شود، زیرا در این منطقه ما می‌توانیم از ’بردهای بلندتر’ استفاده کنیم؛ همچنین رزمایش دفاع از کوی و برزن توسط گردانهای بیت‌المقدس و امام حسین بسیج در دومین روز رزمایش انجام می‌شود و در روز چهارشنبه نیز مرحله نهایی رزمایش با حضور یگانهای مختلف از جمله یگانهای هوانیروز و یگانهای پهپادی اجرا خواهد شد».

خبر گزاری فرانسه گفت: فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران در نشست خبری خود توضیح نداد چه نوع موشکهایی و با چه بردی مورد آزمایش قرار می‌گیرند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/faa62ad8-4814-4942-9032-4c9157ff31cd"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات