728 x 90

اعتلاى مقاومت ايران,

تیسیر التمیمی: نقش مقاومت ایران در افشای واقعیتهای رژیم ولایت‌فقیه اساسی است

-

دکترتیسیر التمیمی قاضی القضات سابق فلسطین
دکترتیسیر التمیمی قاضی القضات سابق فلسطین
دکتر تیسیر التمیمی قاضی‌القضات سابق فلسطین طی مصاحبه‌یی با الجزیره به نقش اساسی مقاومت ایران در افشای ماهیت واقعی رژیم آخوندی تأکید کرد.

وی در این مصاحبه که سایت الجزیره روز یکشنبه اول اسفند آن را منعکس کرد در پاسخ به این سؤال که نقش رژیم ایران در قدس و نقش مقاومت ایران را چگونه می‌بینید؟ گفت: نقش مقاومت ایران در افشای واقعیتهای رژیم ولایت‌فقیه که به برافروختن جنگهای فرقه‌یی در منطقه می‌پردازد، اساسی است.

رژیم ایران برای ایجاد آشتی بین گروه‌های ملی‌گرای فلسطینی مانع‌تراشی می‌کند و از شقه و دو دستگی تقدیس می‌کند، زیرا در خدمت منافع اسراییل اشغالگر است. ایده احیای روز جهانی قدس که این رژیم سالانه در جمعهٴ آخر ماه رمضان برگزار می‌کند، صرفاً یک شعار است که با آن تمام امت مسلمان را می‌فریبد. و این رژیم حتی یک گام عملی نیز برای پیشبرد آشتی بین گروه‌های ملی‌گرای فلسطینی و یا آزادی قدس اشغال شده برنداشته است. و اگر به‌طور واقعی چنین چیزی بخواهد، قبل از هر چیز بایستی وحدت بین دو جناح امت اسلام (شیعه و سنی) را محقق کند. و این چیزی است که مقاومت ایران خواهان آن است و تلاش دارد آن را محقق کند تا درگیریها و جنگهای مذهبی در منطقه از بین برود و برای این خواهان ایجاد جبهه‌ای از کشورهای اسلامی برای مقابله با چالشها و خطرات و توطئه‌هایی است که در معرض آنها قرار دارند.

تیسیر التمیمی همچنین در پاسخ به این سؤال که بحران سوریه را چگونه می‌بینید؟ گفت: بحران سوریه را نمی‌توان حل کرد، الا با بیرون کشیدن نیروهای رژیم ایران و شبه‌نظامیان وابسته به آن از خاک سوریه، به‌خصوص ”حزب‌الله“ لبنان. زیرا رژیم ولایت‌فقیه پروژه فرقه‌گرایانه‌ای دارد که برای صغیر و کبیر واضح و شناخته شده است، نه فقط در سوریه بلکه در کل منطقه در تمامیت آن... واظهارات شخصیتها و مقامهای آن در مقاطع مختلف بزرگترین دلیل این پروژه است. و آنچه ما در عراق و یمن و سایر کشورهای اطراف آن مشاهده می‌کنیم، بالاترین تأکیدی است بر این موضوع، لذا بایستی تلاشهای بین‌المللی را برای برداشتن پوشش از رژیم آخوندی ایران و تمامی شبه‌نظامیان وابسته به آن هماهنگ کرد، غیر از این بحران تراژیک و فاجعه‌بار سوریه را نمی‌توان حل کرد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d65a96de-562c-4350-9fc2-7a549402a719"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات