728 x 90

-

سوز و گداز رژیم آخوندی نسبت به موضعگیری ترکیه علیه رژیم آخوندی در کنفرانس امنیتی مونیخ

-

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه کابینه آخوند روحانی
بهرام قاسمی سخنگوی وزارت‌خارجه کابینه آخوند روحانی
سخنگوی وزارت‌خارجه رژیم نسبت به موضعگیری وزیر خارجه ترکیه در اجلاس مونیخ علیه رژیم آخوندی سوز و گداز کرد و آن را غیرسازنده خواند.

بهرام قاسمی گفت: «آنها باید بدانند که بی‌ثباتی و ناامنی در منطقه مقصری جز آنها و برخی دیگر از کشورهای متوهم ندارد؛ و لذا نباید و نمی‌توانند با اتهام زدن به دیگران از گرداب خودساخته رهایی یابند».

وی در حالی‌که بسیاری از کشورهای منطقه و جهان، رژیم آخوندی را بزرگترین حامی تروریسم در جهان می‌دانند، مدعی شد: «سیاست منطقه‌یی جمهوری اسلامی همواره مبتنی بر حفظ ثبات و امنیت تمامی کشورها و همسایگان قرار داشته و دارد؛ نقش و سیاستی که مورد اذعان بسیاری از دولتها و ملت‌های منصف در منطقه و جهان قرار گرفته و با استقبال آنان مواجه است».

خاطرنشان می‌شود مایک پنس معاون رئیس‌جمهور آمریکا و بن علی یلدیریم نخست‌وزیر ترکیه در حاشیه کنفرانس امنیتی مونیخ دیدار و درباره مهار رژیم ایران گفتگو کردند. آنها تأکید کردند: «اجازه نمی‌دهند رژیم ایران ثبات در منطقه را به خطر بیاندازد».

همچنین مولود چاووش اوغلو، وزیر خارجه ترکیه طی سخنانی در کنفرانس امنیتی مونیخ گفت: رژیم ایران پشت برخی حوادث و بی‌ثباتی در منطقه بوده و به‌دنبال اشاعه تفکر شیعی خود در سوریه و عراق است. سیاست رژیم ایران فرقه‌گرایانه است و امنیت بسیاری از کشورهای منطقه نظیر بحرین و عربستان و برخی کشورهای دیگر خلیج‌فارس را تضعیف می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/4e94f70b-9a4f-4dd2-9023-a4f5ff3d9ae8"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات