728 x 90

برنامه موشکی ایران,

سناتور لیندزی گراهام: سیاست رژیم ایران در راستای «ناامن کردن» خاورمیانه است

-

سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام
سناتور لیندزی گراهام، روز یکشنبه 1اسفند، در کنفرانس امنیتی مونیخ خواستار تحریم‌های بیشتر رژیم ایران به‌خاطر برنامه‌های موشکی این رژیم شد و گفت: سیاست رژیم ایران در راستای "ناامن کردن" خاورمیانه است. این رژیم بازیگری بد در صحنه جهانی است.

وی تأکید کرد که او و نمایندگان دیگر جمهوریخواه در سنای آمریکا بر این نظرند که رژیم ایران باید پاسخگوی اقدامات خود در زمینه برنامه‌های موشک دوربرد باشد.

گراهام خطاب به سران رژیم ایران گفت: «اگر می‌خواهید با شما رفتاری متفاوت از این انجام شود، باید ساخت موشک را متوقف کنید، قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل‌متحد را نقض نکنید.

همچنین سناتور کریستوفر مورفی یکی از سناتورهای دموکرات عضو کمیته روابط خارجی سنای آمریکا روز یکشنبه اول اسفند 95 در همین بخش از کنفرانس امنیتی مونیخ، از تحریم رژیم ایران حمایت کرد و از جمله گفت: «در مقابل کنگره آمریکا هیچ مانعی برای برقراری تحریم‌های جدید علیه رژیم ایران به‌خاطر (برجام) در سال ۲۰۱۶ وجود ندارد».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/15dc06bf-d747-487e-8cb6-0536b811d268"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات