728 x 90

پیامهای تسلیت اعضای شورای ملی مقاومت به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده

مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده
مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده
اعضای شورای ملی مقاومت و یاران و پشتیبانان مقاومت از جمله نصرالله اسماعیل‌زاده - حسین جهانسوز- یزدان حاج‌حمزه- حمیدرضا طاهرزاده- حسین فرشید- مهین مشکین‌فام- منشور وارسته- فرشته و رحمان کریمی و ”سایت دیدگاه و یارانش“ در نامه‌ها و پیام‌هایی درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده را تسلیت گفتند. شماری از این پیامها از نظرتان می‌گذرد و طی روزهای آینده شمار دیگری را به سمع و نظرتان خواهیم رساند.

پیامهای تسلیت به‌مناسبت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده
آقای مهدی سامع، سخنگوی سازمان چریکهای فدایی خلق ایران و مسئول کمیسیون صنایع در شورای ملی مقاومت ایران در پیام تسلیت خود نوشت:
در سوگ درگذشت همرزم مجاهد محمدعلی جابرزاده انصاری
با دریغ و تاثر بسیار امروز شنبه 23بهمن 1395، یکی از برجسته‌ترین کادرهای جنبش انقلابی و رهایی بخش مردم ایران، مجاهد خلق محمدعلی جابرزاده انصاری، ما را ترک کرد.

زنده یاد محمدعلی جابرزاده از پرسابقه‌ترین اعضای سازمان مجاهدین خلق ایران بود که در سالهای آخر دهه چهل خورشیدی به مبارزه انقلابی پیوست و تا پایان عمر پربارش این راه پر از فراز و نشیب را با گامهای استوار طی کرد. او ایمان عمیقی به آزادی، برابری و عدالت داشت و در مبارزه علیه دو دیکتاتوری شاه و شیخ یکدم آرام نگرفت.

محمدعلی جابرزاده یکی از افتخارات جنبش رهایی بخش مردم ایران، یکی از یاران صمیمی جنبش پیشتاز فدایی و یکی از صادق‌ترین و قاطع‌ترین مبارزان علیه استبداد مذهبی بود.

از طرف خودم و رفقایم در سازمان چریکهای فدایی خلق ایران، فقدان جبران‌ناپذیر مجاهد خلق محمدعلی جابرزاده انصاری را به خانواده او، به سازمان مجاهدین خلق ایران، به اعضای شورای ملی مقاومت ایران و به همه آزادیخواهان به‌ویژه به همرزم مجاهد مسعود رجوی تسلیت می‌گویم.
مهدی سامع
شنبه 23بهمن 1395 (11 فوریه 2017)


پهلوان مسلم اسکندر فیلابی نیز در پیام تسلیت ضمن تسلیت درگذشت مجاهد کبیر محمدعلی جابرزاده به رهبری مقاومت و به اعضای شورای ملی مقاومت و اعضا و هواداران مجاهدین نوشت:
درگذشت برادر مبارز و مقاوم و جوانمرد و صدیق محمدعلی جابرزاده (برادر قاسم) را به شما تسلیت عرض می‌کنم

شادروان محمدعلی جابر زاده الگوی یک انسان آزادیخواه و استقلال طلب بود که به‌عنوان مسئول کمیسیون مطالعات سیاسی شورای ملی مقاومت، نظریات روشنگرانه برای اعضای شورا ارائه می‌داد. او در چهل و هشت سال مجاهدت و همراهی با مسعود و سایر مجاهدین خلق ایران الگوی بسیار شفافی از خود مسعود بود که تواضع و فروتنی و صدق و فدای حداکثر به‌خوبی در چهره و رفتار و کردارش دیده می‌شد. روحش شاد و یادش گرامی باد.
مسلم اسکندر فیلابی-بهمن 95.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/fae2ad08-412f-40df-beca-fbe7299343fe"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات