728 x 90

اعتراف آخوند روحانی: دغدغه ما، همان دغدغه‌های 38سال پیش است

آخوند روحانی در نمایش حکومتی 22 بهمن
آخوند روحانی در نمایش حکومتی 22 بهمن
آخوند حسن روحانی در صحبتهایی که در نمایش حکومتی راهپیمایی 22بهمن در میدان آزادی تهران داشت، طبق معمول با شیادی، ایران تحت حاکمیت آخوندها را با بیان آمارهایی آن‌چنانی، طوری ترسیم کرد که کاملاً در مسیر پیشرفت اقتصادی اجتماعی و... قرار دارد و تنها مشکلات اندکی مانده است که آن هم حل خواهد شد. !

روحانی ابتدا به شکست استراتژیک رژیم اعتراف کرد و گفت: «دغدغه ما، همان دغدغه‌های سی و هشت سال پیش است» و تأکید کرد که رژیم فعلاً به جایی نرسیده است: «همان راهی که در 38سال گذشته تاکنون ادامه دادیم و باید با گام های بلند تا رسیدن به اهداف نهایی ادامه دهیم».

وی سپس با طعنه به باند مقابل گفت: « انقلاب اسلامی با کج‌اندیشی سازگار نیست. انقلاب یک دریاچه نیست...»

رئیس‌جمهور رژیم ضمن اعتراف به رانت‌خواری و ویژه خواری و بی‌قانونی در نظام، وعده داد که: «این جناح و آن جناح و مدیر و غیرمدیر و مسئول و غیرمسئول در برابر قانون یکی هستیم. انقلاب زمانی به اهداف خود می‌رسد که همه ملت در برابر قانون برابر باشند. امتیازخواهی و ویژه‌خواری باید برای همیشه رخت ببندد».

آخوند روحانی سپس با بیان این‌که «تکلیف ما در برابر انقلاب آن است که از ملت و مردم رفع نگرانی کنیم.» به خشم و نگرانی مردم از نظام ولایت نیز اعتراف کرد.

وی که جابه‌جا با آوردن اسم خامنه‌ای سعی می‌کرد همه چیز را روی دوش او بیندازد، در رابطه با نتیجه برجام به باند مقابل گوشزد کرد: «ملت ما هرگز در پیچ و خم های سخت این انقلاب، راه و مسیر خود را با رهنمودهای رهبری گم نکرده‌اند. در عرصه بین‌المللی شرایط جنگ را به صلح تبدیل کردیم.»

آخوند روحانی در حالی‌که بیش از 80 درصد مردم زیر خط فقر هستند، با یاوه‌گویی خاص آخوندی گفت: «اقتصاد ما در حال گذار از رکود و بی‌رونقی به سمت پیشرفت است... در حال حاضر تورم مهار شده».

وی در حالی‌که مردم عاجز از تهیه اولیه‌ترین نیازهای روزانه خود هستند، مدعی شد که «: ما توانستیم رشد اقتصادی ۶.۸- را به ۷.۸+ تبدیل کنیم و تورم را از 40 درصد به 8 درصد کاهش دهیم».

او از کشاورزی هم صحبت کرد و در حالیکه ترک روستاها و رشد حاشیه نشینی مبین افت صنعت کشاورزی است و در حالی‌که واردات میوه‌جات و سایر کالاها با تعرفه‌های پایین که همین اخیراً دولت روحانی تعدادی دیگر از آنها را تصویب کرد، کشاورزان محروم کشور را متضرر و خانه‌نشین کرده است، مدعی رشد 8 درصدی صنعت کشاورزی شد.

آخوند روحانی به‌رغم این ادعاها اعتراف کرد که «اشتغال و بیکاری معضل بزرگی در کشور است در سال گذشته 500هزار نفر به آمار بیکاران افزوده شد... . و هنوز راه فراوانی پیش روی ما باقی مانده است».

رئیس‌جمهور ارتجاع با بیان این‌که «هر کس در فکر دوقطبی کردن جامعه باشد انقلابی نیست هر کس به‌دنبال تنش در جامعه است انقلابی نیست.» به فاصله بین مردم و نظام نیز اعتراف کرد.

وی همچنین به‌رغم دود و دمهای آخوندی خطاب به آمریکا و.. پیام داد که: «ایران دنبال تنش و تشنج در منطقه و جهان نیست».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/336f9542-01f3-4026-811d-45aeccd86f13"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات