728 x 90

مصاحبه سخنگوی کاخ سفید با فاکس نیوز، هشدار مجدد به رژیم ایران

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید
شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید
سخنگوی کاخ سفید می‌گوید دونالد ترامپ اقدامات رژیم ایران را بدون جواب نخواهد گذاشت.

فاکس نیوز18بهمن 95: یک خطر واقعی با تشدید پیامها به رژیم ایران وجود دارد. امروز این رژیم، آمریکا را با مانورهای نظامی تهدید کرد. این اقدام بعد از پیام توئیتری دونالد ترامپ بود. آیا این تهدیدها راه به اقدامی واقعی می‌برد؟ می خواستم بدانم اولین چیزی که صبح از خواب بیدار می‌شوید چک می‌کنید آیا پیام های توئیتری رئیس‌جمهور است؟

شان اسپایسر سخنگوی کاخ سفید: قطعاً پیام های او و پیامهای خودم را چک می‌کنم این روزها فعالیتهای زیادی روی توئیتر انجام می‌شود، برای همین اولین چیزی که مراجعه می‌کنم توئیتر است.

سی.ان.ان: ساعت 3 و 30دقیقه صبح رئیس‌جمهور دونالد ترامپ توئیت کرد ”رژیم ایران با آتش‌بازی می‌کند، اوباما با آنها مهربان بود ولی قدردانی نکردند. من این‌طور نیستم“.

شان اسپایسر: چند نکته وجود دارد:
در رابطه با توافق اتمی با رژیم ایران، به‌طور مشخص رئیس‌جمهور در خلال کارزار انتخاباتی در دوران انتقال و اکنون به‌عنوان رئیس‌جمهورکاملاً روشن کرده است که این یک توافق وحشتناک برای کشورمان بوده است و از آن حمایت نمی‌کند.

طی هفته گذشته رژیم ایران به واقع روحیه خود را از دست داده است. فکر می‌کنم رئیس‌جمهور روشن ساخته است که بی‌تفاوت نمی‌ماند و اعمال آنها را بدون جواب نخواهد گذاشت.
آنها پیام را می‌گیرند و مستمراً هم می‌گیرند، این رئیس‌جمهور بسیار باقدرت گفته است قرار نیست در قبال اعمال رژیم ایران بی‌تفاوت بماند.

رژیم ایران اکنون دست به اعمال خصمانه علیه آمریکا می‌زند. رئیس‌جمهور هم نشان داده است که خواه تهران باشد یا هر کس دیگری تحمل نخواهد شد.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/742f49f6-77cb-4a79-a7df-7575117dcd5e"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات