728 x 90

حمايت جهاني از مقاومت ایران,

این‌همه وحشت از مقاومت ایران، چرا؟

-

نامه شخصیتهای برجسته آمریکایی به دونالد ترامپ
نامه شخصیتهای برجسته آمریکایی به دونالد ترامپ
چندی پیش 23شخصیت از بلندپایه‌ترین شخصیتهای آمریکا از هر دو حزب، در نامه‌ای به ترامپ، فراخوان به اتخاذ سیاست جدیدی در مورد ایران دادند که در آن به منافع و حقوق مردم ایران و نه رژیم آخوندی رسمیت داده شود، بلافاصله وزارت اطلاعات و سایر ارگانها و رسانه‌های رژیم آخوندی عکس‌العملهای شدید و وحشت آلودی نشان دادند.

شخصیتهای تراز اول آمریکا، رئیس‌جمهور جدید آمریکا را به حمایت از مردم و مجاهدین و مقاومت ایران یعنی تنها آلترناتیو و نیروی جدی سرنگون کننده رژیم فرا خوندند، خیلی طبیعی است که رژیم به‌شدت دچار وحشت شود؛ طبق معمول وزارت اطلاعات با شیوه‌های مخصوص خودش یعنی با جعل و تحریف، با وارونه‌گویی، با فرافکنی و با سیلی صورت سرخ کردن سعی کرده این وحشتی که سراپای رژیم را فراگرفته بپوشاند. شعبه وزارت اطلاعات به نام هابیلیان در همین رابطه مطلب مفصلی دارد با این عنوان که «(مجاهدین) توان عرض اندام در برابر جمهوری اسلامی را ندارند». و در این مطلب از جمله نوشته: « (مجاهدین) که همواره با ارائه باج های کلان به مقامات بازنشسته اروپایی و آمریکایی می‌رود، این بار آخرین گروهی را که در دولت اوباما بازنشسته شده‌اند را برگزیده و به سراغشان رفته». و «این گروه خواستار پایان حکومت دینی در ایران (شده) است».

بنابراین باید از این رژیم پرسید که اگر مجاهدین توان عرض اندام ندارند، پس دیگر این همه ترس و لرز برای چیست؟! مجاهدینی که خودشان هیچی نیستند، وقتی با دادن پولهای کلان تعدادی از مقامات بازنشستهٴ آمریکایی را خریده‌اند؛ بنابراین آنها هم که خریده شدند هیچی نیستند!

وزارت بدنام در یک جای همین مطلب می‌گوید: مجاهدین در ازای 5دقیقه سخنرانی به اینها 300هزار دلار پول می‌دهند! عجب! به این می‌گویند فرافکنی از نوع آخوندی

اولا لابد مجاهدین روی گنج نشسته‌اند! نکند چاه نفت دارند؟! یا نکند آن 700، 800میلیارد دلار پول نفت که در درون رژیم گم شده، رفته در جیب مجاهدین؟!

ثانیاً معلوم نیست مجاهدین چرا این قدر کم‌عقلند که وقتی این شخصیتها در دولت اوباما کاره‌یی بودند، سراغ اینها نرفتند و اینها را نخریدند، درست گذاشتند وقتی که بازنشسته شدند، سراغشان رفتند؟!

این شعبه وزارت اطلاعات بعد از این مقدمه، سراغ تعدادی از اعضای مجلس ارتجاع که اکثراً مهره‌های اطلاعاتی هستند رفته، تا از بان آنها حرفهای خودش را بیان کند؛

یکی از اینها به نام تقوی حسینی بعد از روضه خونی و آه و ناله از خصومت آمریکا با نظام؛ به فحاشیهای معمول علیه مجاهدین پرداخته نظیر این‌که «(مجاهدین) یک گروه شکست خورده‌ان، از بین رفته‌‌ان، در میان ملت ایران جایگاهی ندارند… همه مردم ازشون تنفر دارند… تعجب اینه که آمریکایی‌هایی چرا سراغ اینا رفتن و غیره…»

یکی دیگر از این اطلاعاتی‌های مجلس نشین به نام فرهاد فلاحتی، بعد از یک دهن روضه خونی درباره دشمنی آمریکا با نظام، گفته آمریکا همیشه از اهرمهای فشار علیه نظام استفاده کرده، «یکی از ابزارهای کاربردی این کشور در این عرصه (سازمان مجاهدین) است.»

. یکی دیگر از این مهره‌های مجلسی به نام سلیمی هم گفته «استفاده آمریکاییها از مجاهدین، یک بازی رسانه‌یی و سیاسیه تا جمهوری اسلامی را به واکنش بکشانند»

حالا این حرفها را در ذهن داشته باشید تا ببینیم همزمان با این حرفهای شعبه وزارت اطلاعات و مهره‌هایش، تلویزیون رژیم درباره نامه 23شخصیت برجستهٴ آمریکایی به رئیس‌جمهور آمریکا چی می‌گوید:
«گوینده: سریال نامه‌نگاریها به ترامپ از بازنگری در برجام تا حمایت از منافقین

یک نامه جدید اما تکراری، این بار از 23 مقام سابق آمریکا به دونالد ترامپ، آنهم با مضمون حمایت از گروهک بدنام منافقین.

امضا کنندگان این نامه تعدادی از چهره‌های با نفوذ در سیاستهای آمریکا هستند، از جمله رودی جولیانی شهردار سابق نیویورک، چهره‌ای که سابقه حمایتی وی از این گروهک تروریستی طولانی است.

رودی جولیانی: ما هم مثل شما معتقدیم نظام جمهوری اسلامی ایران باید برود، نه تنها ما بلکه همه جامعه ملل در کنار شما هستند.

یک نماینده گنگره: متشکرم، متشکرم، این را ما باید بارها به شما بگویم چون شما شجاع هستید و کسانی هستید که کشور و مردمتان برایتان مهم هست، متشکرم.

گزارشگر: مقامات آمریکایی از منافقین تشکر می‌کنند آنهم برای حمایتشان از مردم ایران..»

ملاحظه می‌شود از یک طرف وزارت اطلاعات رژیم می‌گوید که مجاهدین عددی نیستند و از بین رفتند، از طرف دیگر تمام دستگاه تبلیغاتی رژیم به آه و فغان درآمدند و تلویزیون رژیم این طور آه و ناله می‌کند! از یک طرف وزارت اطلاعات می‌گوید شخصیتهایی که نامه را امضا کردند، یک عده بازنشستهٴ دورهٴ اوباما هستند، از طرف دیگر تلویزیون رژیم می‌گوید اینها «چهره‌های با نفوذ در سیاستهای آمریکا هستند» و از جمله از جولیانی اسم می‌برد که الآن هم از اعضای مؤثر دولت جدید آمریکاست. معلوم نیست نیروهای بیچارهٴ رژیم کدام این حرفها را باید باور کنند؟

واقعیت این است که این ضد و نقیض‌گوییها و این آشفته‌گوییها، خودش علامت بارزی است از شدت وحشتزدگی رژیم از تغییر دورانی که نامه‌این 23شخصیت آمریکایی یکی از نمودهای آن است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7d3cfccb-de52-4958-820c-d10fda5edf23"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات