728 x 90

اخبار خاورمیانه,

گزارش سی.ان.ان از سفر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن به مسکو

-

ملک عبدالله دوم پادشاه اردن
ملک عبدالله دوم پادشاه اردن
تلویزیون سی.ان.ان در گزارشی از سفر ملک عبدالله دوم پادشاه اردن به مسکو، در مورد اهداف این سفر و تحولات سوریه توضیح داد:

سی.ان.ان7بهمن95
در ملاقات ملک عبدالله پادشاه اردن با ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه در مسکو، سوریه در رأس دستور بود، ملک عبدالله همچنین در مورد روابط دو کشور در رابطه با مبارزه با تروریسم در سراسر خاورمیانه و آفریقای شمالی گفتگو کرد.

این ملاقات همان روزی صورت گرفت که وزیر خارجه روسیه سرگیی لاورف به قانونگذاران روس گفت خواستار برقراری روابط عادی با آمریکا تحت دولت ترامپ می‌باشد. او به پارلمان گفت زمان و کار بسیار، شکافی را که در دوران اوباما ایجاد شد برطرف خواهد کرد.

خبرنگار سی.ان.ان از مسکو:
در کرملین علناً تلاش می‌کنند روابط بین آمریکا و روسیه را که در دوران اوباما و طی سالهای اخیر بر سر موضوعهایی مانند سوریه و گسترش ناتو و وضعیت در اوکراین، پرتنش بوده کم اهمیت نشان دهند.

آنها در پشت صحنه، کاملاً مطمئن هستند با آمدن دونالد ترامپ می‌تواند دگرگونی صورت بگیرد. قطعاً آنهایی که در رأس سیاست روسیه هستند برای مثال در سنای روسیه گفته‌اند که اولین ملاقات میان دونالد ترامپ با ولادیمیر پوتین تاریخی خواهد بود و مهمترین واقعه یک دهه خواهد بود.

روس‌ها نیز در صحبتها می‌گویند بسیار خوشبین هستند که روابط ضعیف میان دو کشور در دوران ریاست‌جمهوری دونالد ترامپ تغییر کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/625481cd-6487-48d7-ae1b-e672a5272bee"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات