728 x 90

فساد اقتصادى,

اعتراف به سود بردن قوه قضاییه آخوندها از وجوه دریافتی!

-

آخوند آملی لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه رژیم
آخوند آملی لاریجانی سردژخیم قوه قضاییه رژیم
‌روزنامه‌های حکومتی شرق ومردمسالاری7بهمن 95 مصوبه‌یی از کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 96 را درج کرده‌اند که قبل از هر چیز روشن می‌کند که قوه قضاییه و آخوند لاریجانی سالهاست که پولهای دریافتی را به جاری واریزکردن در خزانه به جیبهای گشاد خود می‌ریزند و از سود کلان این اموال، بهره برده‌اند.

مصوبه کمیسیون تلفیق به‌نوشته روزنامه شرق به این قرار است: «این کمیسیون مصوبه‌یی را به تصویب رسانده که بر اساس آن قوه قضاییه مکلف است وجوه دریافتی‌اش را به خزانه واریز کند و نمی‌تواند در بانک‏ها سپرده‏‌گذاری داشته یا از سود آن استفاده کند».

بر اساس نوشته روزنامه مردم‌سالاری این نوع غارتگری خاص قوه قضاییه رژیم نبوده است: «رئیس کمیسیون تلفیق بودجه ۹۶ خاطرنشان کرد: ما این رویه را در برخی دستگاهها و همچنین دانشگاهها شاهد بودیم که منابع‌شان را در بانکها سپرده گذاری می‌کردند و از سود آن، ادارات‌شان را اداره می‌کردند. .. این اتفاق در دستگاههای دولتی هم افتاده بود که حکم اخیر کمیسیون تلفیق شامل همه دستگاههای ذیل قوه مجریه و قوه قضاییه خواهد شد.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0a476419-7c9b-4ebb-ba91-995eaa814eb1"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات