728 x 90

وزیر پیشین ارشاد رژیم خواهان محاکمه برادر آخوند روحانی شد

باند خامنه ای خواهان محاکمه حسین فریدون شدند
باند خامنه ای خواهان محاکمه حسین فریدون شدند
محمد حسینی وزیر پیشین ارشاد رژیم با اشاره به اظهارات سخنگوی قوه قضاییه در مورد ارتباط حسین فریدون برادر و دستیار ویژه آخوند روحانی با یک متهم مالی خواهان محاکمه او شد و گفت: «هیچ‌کس نباید دچار این توهم شود که به‌دلیل قرابت یا رفاقت با رئیس‌جمهور از مصونیت آهنین برخوردار است».

وی تأکید کرد: قطعاً مصالح کشور و مردم بر منافع افراد ارجحیت دارد و هیچ‌کس در جمهوری اسلامی نباید دچار این توهم شود که به‌خاطر قرابت و یا رفاقت با رئیس‌جمهور و دیگر مدیران ارشد از مصونیت آهنین برخوردار است و با اتکای به این پشتوانه می‌تواند حقوق مردم را سلب کند».

حسینی افزود: اتهامات فریدون قابل اغماض نبوده و دستگاه قضایی به‌رغم فشارها و فضاسازی‌ها در اسرع وقت به محاکمه و مجازات چنین عناصری اقدام کند… اقدام قاطع در این خصوص درس عبرت برای دیگران است که بدانند نمی‌توان در پناه مسئولان به چپاول و غارت بیت‌المال پرداخت و با هیاهو و سیاسی‌کاری از تیغ قانون فرار کرد».

وی در ادامه گفت: «رئیس‌جمهور بیش از دیگران ضرورت دارد که پایبند به قانون اساسی و ضوابط کشور باشد وگرنه به اعتبار و حیثیت خود لطمه می‌زند.».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/1eef6160-ed9e-4b8e-877c-bd4ba0bf5c5f"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات