728 x 90

تأکید ژنرال جک کین بر مبارزه با تروریسم و بنیادگرایی تحت نام اسلام

ژنرال جک کین رئیس مؤسسه مطالعات جنگ
ژنرال جک کین رئیس مؤسسه مطالعات جنگ
ژنرال جک کین رئیس مؤسسه مطالعات جنگ از تأکید دونالد ترامپ بر مبارزه با تروریسم و بنیادگرایی تحت نام اسلام استقبال کرد.

تلویزیون فاکس نیوز: دونالد ترامپ قول قاطعی در مورد مبارزه با تروریسم داد. همزمان ژنرال جیمز ماتیس به پنتاگون رسید تا وظایف خود را به‌دست بگیرد.

ژنرال جک کین: اول از همه من قوت قلب گرفتم وقتی که شنیدم دونالد ترامپ در مورد اسلام افراطی صحبت کرد، این یک مشکل دوران است، اکثر نقاط جهان را تکان داده و ما برای برخورد با آن هیچ استراتژی نداریم! ما متحدی نداریم که با آن برخورد کند!، ... ما به یک استراتژی نیاز داریم این نکته اول.

نکته دوم این است داعش تهدیدی نزدیک است و من کاملاً متقاعد شده‌ام که به‌سر عت به‌دنبال آن خواهیم رفت، این بسیار عالی است که وزیر دفاع جیمز ماتیس است.

فاکس نیوز: شما ژنرال ماتیس را توصیه کردید این طور نیست؟

ژنرال جک کین: بله همین‌طور است، او دوست صمیمی من است، این‌که دیدم او به‌عنوان وزیر دفاع از خودرو پیاده می‌شد برایم لحظه بزرگی بود.

او به رئیس‌جمهور گزینه‌هایی در مورد این‌که چگونه با داعش مقابله کند ارائه خواهد کرد. فوریت موضوع، چیزی است که ما قبلاً نداشتیم ولی اکنون این احساس ایجاد می‌شود، شما این را در صدای رئیس‌جمهور هم می‌توانید ببینید.

ما شاهد تغییراتی در این مورد خواهیم بود. ما به عربها نیاز داریم تا در این امر با ما باشند. به نیروی زمینی آمریکا نیاز داریم. نیاز به یک استراتژی خوب داریم. در مورد روسیه هم ما باید یک استراتژی اتخاذ کنیم. این استراتژی باید توسط شورای امنیت ملی تدوین شود.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/26c36915-d2a1-4125-ae49-816ee9441453"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات