728 x 90

سناتور جوزف لیبرمن: سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران از اساس تغییر می‌کند

سناتور جوزف لیبرمن
سناتور جوزف لیبرمن
سناتور جوزف ليبرمن، رئيس گروه اتحاد عليه برنامه اتمي در گفتگو با نشريه فرانسوي لزکو پيش بيني کرد با روي کارآمدن دونالد ترامپ "سياست آمريکا در قبال رژيم ايران به طرز محسوسي تغيير مي کند.
وی افزود: «دونالد ترامپ باید در قبال کوچکترین اقدام رژیم ایران علیه قوانین و تعهدات بین‌المللی‌اش در زمینه‌های اتمی، موشک‌های بالستیکی، حمایت از تروریسم، بی‌ثبات کردن کشورهای همسایه و حقوق‌بشر سیاست بسیار تهاجمی اتخاذ کند».

روزنامۀ فرانسوی 'له زه اِکو' تأکید می‌کند بسیاری از مقامهای آمریکایی که هیچ نزدیکی سیاسی با دونالد ترامپ ندارند، معتقدند که توافق اتمی با رژیم ایران به هدف خود نایل نشده است. یعنی رژیم ایران را به اتخاذ رفتاری مساعدتر در خاورمیانه و در داخل کشور مجبور نساخته است.

23تن از سفرا، سناتورها، نظامیان، مذاکره‌کنندگان و کارشناسان اطلاعاتی آمریکا در نامه‌یی به ترامپ با استناد به افزایش بی‌سابقۀ اعدامها در رژیم ایران و اقدام های این رژیم در سوریه و عراق گفته‌اند که حکومت تهران نه فقط منافع آمریکا و متحدانش را هم‌چنان هدف حمله قرار می‌دهد، بلکه حامی پنهان شبه‌نظامیان 'داعش' نیز به‌شمار می‌رود. امضاکنندگان این نامه از دولت ترامپ می‌خواهند که از سازمان مجاهدین خلق ایران علیه رژبم ایران پشتیبانی کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/756c7e46-5a20-4f03-b896-7d25dc598d7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات