728 x 90

فريبكارى و دجاليت رژيم,

بیچاره سنگ پای قزوین!

-

انفجار تروریستی حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا
انفجار تروریستی حرم مطهر امامین عسکریین (ع) در سامرا
حافظة تاریخی مردم ایران و جهان به‌خوبی به یاد دارد که در تاریخ ۲۳ خرداد ۱۳۸۶ خبر بمبگذاری و انفجار دوم در حرم مطهر سامرا، مرقد شریف امام علی النقی، امام حسن عسکری، نرگس خاتون مادر گرامی امام زمان و حکمیه خاتون دختر بزرگوار امام جواد علیهم السلام، قلب‌های تمامی مسلمانان و به‌خصوص مردم عراق و ایران را جریحه‌دار کرد. وقوع این انفجار آن‌قدر شوک‌آور و غیر منتظره بود که بان کی‌مون، دبیرکل وقت سازمان ملل آن را بگونه‌ای قوی محکوم نمود. شورای ملل‌متحد در این رابطه تشکیل جلسه داد، و کشورهای مسلمان به شدید‌ترین وجه آن را تقبیح کردند.

در همان زمان ژنرال جرج کیسی، فرماندهٴ وقت نیروها آمریکا در عراق، با صراحت و آشکارا گفت، وقتی که انفجار رخ داد و آمریکا تحقیق انجام داد به این نتیجه رسیدیم که (رژیم) ایران اینکار را انجام داده است.

بتازگی نیز دکتر طارق الهاشمی، معاون سابق رئیس‌جمهور عراق طی مصاحبه‌یی با تلویزیون العربیه، رژیم آخوندی را عامل جنایت تاریخی انفجار مراقد امام علی النقی و امام حسن العسکری در سامرا دانست.

در حالی که تشت رسوایی این رژیم با صدای بلند از بام دنیا به زمین افتاده و 8سال بعد از آن جنایت ننگین، کمتر کسی است که در این واقعیت مسلم شک کند، رژیم، به‌نقل از یک مهرهٴ صادراتی خود به عراق به نام «حسن پلارک»، تحت عنوان «رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات» اعلام کرد:
«کار ساخت ضریح جدید حرم امامین عسکریین (ع) در قم به پایان رسیده و به‌دنبال انتقال آن به سامرا تا پایان سال جاری و نصب آن هستیم». [خبرگزاری حکومتی ایرنا 28 دی95] .

جل‌الخالق! این چه رژیمی است که برای برافروختن آتش فتنهٴ جنگ فرقه‌یی و صدور بنیادگرایی، در آن واحد، هم خودش بمب‌گذاری می‌کند، دست به انفجار مراقد امامان می‌زند و هم پول «10 و نیم تن چوب ساج، 4 و نیم تن نقره، 700 کیلوگرم روکش طلا و 3تن مس» برای بازسازی حرمین را از جیب مردم ایران و عراق می‌چاپد!

البته زیاد تعجب‌آور نیست. وقتی این رژیم در 30خرداد سال 73 درست در روز عاشورا، اقدام به انفجار در حرم امام رضا کرد. می‌خواست همزمان با روی هم انداختن روز 30خرداد و عاشورا، مجاهدین را مسبب انفجار معرفی کند و پرواضح بود که تیر توطئه او به سنگ خواهد خورد و عاقلان به ریشش خواهند خندید. هزینهٴ آن اقدام جنایتکارانه برای رژیم، مصرف 40 پوند تی.ان.تی بود اما قیمت آن را مردم ایران با 26 قربانی مظلوم و بیش از 300 زخمی پرداختند.

براستی این میزان از وقاحت، دجالیت و پررویی، در فرهنگ فولکلور مردم ایران، سنگ پای قزوین را نیز از رو می‌برد و شرمگین می‌کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/d4597c05-2bee-4325-a612-b69601d18135"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات