728 x 90

فقر در ایران,

سکته و مرگ سه زندانی در زندانهای قرچک و اوین به‌علت عدم رسیدگیهای پزشکی

-

زندان زنان قرچک ورامین
زندان زنان قرچک ورامین
بر اساس گزارشات رسیده دو زندانی زن در زندان قرچک در روزهای گذشته به‌علت عدم رسیدگیهای پزشکی دچار سکته قلبی شدند که یکی از آنان متأسفانه جان باخت و همچنین یک زندانی در اوین نیز به همین دلیل فوت کرد.

صبح روز دوشنبه 27 دی ماه زندانی به نام سعید نوهی در بند 7 زندان اوین دچار سکته قلبی شد و متأسفانه به علت اعزام نشدن به بیمارستان بیرون از زندان جان خود را از دست داد.

به گفته یکی از نزدیکان وی ”بعد از سکته، هم‌بندان وی او را به بهداری زندان منتقل می‌کنند اما دکتر بهداری فقط به دادن یک قرص زیر زبانی به وی اکتفا می‌کند و به‌رغم اصرار هم‌بندانش برای انتقال این زندانی به بیمارستان بیرون از زندان بهداری زندان مخالفت کرده و نهایتاً این زندانی در ساعت ۱۲.۳۰ دقیقه جان می‌بازد“.

در همین حال از زندان قرچک ورامین نیز گزارش شد که یک زندانی زن به نام شیوا فکری به‌دلیل فشار خون بالا و باز نکردن درب زیر هشت توسط پاسداران زندان متأسفانه جان باخت.

در روزهای گذشته نیز یک زندانی زن دیگر به نام سمانه دچار سکته شده است که از سرنوشت وی اطلاعی در دست نیست.

خاطر نشان می‌شود که زندانیان زن این زندان به‌علت قطع گاز زندان و نبود وسایل گرمایشی در زمستان از سرمای شدید در رنج بسیار هستند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/f42c61a5-3f8f-410e-97fe-6207d49ec6ce"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات