728 x 90

مرگ سران رژيم ايران,

استمرار تنشهای مرگ رفسنجانی در میان باندهای حکومتی

-

رفسنجانی و روحانی
رفسنجانی و روحانی
به دنبال مرگ رفسنجانی، آخوند روحانی همراه با حسن خمینی، در مراسمی بر سر قبر خمینی و رفسنجانی شرکت کرد.
آخوند روحانی در سخنان خود در این مراسم بر این‌که راه رفسنجانی راه اعتدال بوده است، تأکید کرد تا خود را ادامه دهنده وی قلمداد کند.
عوامل باند روحانی که در این مراسم شرکت داشتند، در شعارهای خود خامنه‌ای را از قلم انداخته و تنها به روحانی و حسن خمینی تسلیت می‌گفتند.

امام جمعه خامنه‌ای در تهران، طی سخنانی درباره پشت صحنه تشییع جنازه رفسنجانی، از محاصره رژیم توسط «دشمنان» ابراز وحشت کرد و گفت: این قابل تردید نیست که آحاد افراد که آمده بودند برای تشییع پیکر ایشان آمده بودند ولی آیا برای آقای هاشمی 83ساله با این پیکر با این قیافه آمده بودند یا نه پشت پرده مطلب دیگری بود؟ بدون شک بحث دیگر بود و اون بحث این بود که تشییع کردند حامی انقلاب را تشییع کردند رکن انقلاب اسلامی را...
تشییع جنازه یعنی پیکری که می‌خواد کنار امام بخوابه...
به خناس‌ها نگاه نکنیم بدون شک در داخل کشور هستند کسانی که دشمن این انقلابند بیرون هم دورتادور ما دشمنان اند

پاسدار محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت رژیم در سخنرانی قبل از خطبه‌ آخوند امامی کاشانی با ابراز نگرانی از پیامدهای مرگ رفسنجانی گفت: «رفسنجانی برخوردی با قوه ‌قضاییه و شورای نگهبان داشت و به من می‌گفت ناراحتی‌هایی دارم ولی به هیچ‌وجه کاری نمی‌کنم که دشمنان و ضدانقلاب از آن سوءاستفاده کنند».
وی افزود: «نباید عده‌یی بیایند و فکر کنند آقای هاشمی چون برخی اظهارنظر و حرف‌هایی را می‌زده ما حرف‌های ایشان را دنبال و اقدام کنیم. این درست نیست چون اگر لازم بود خود آقای هاشمی حرکتی می‌کرد».

نماینده و امام جمعه خامنه‌ای در مشهد، در خطبه‌های خود، با هراس از پیامدهای مرگ رفسنجانی به عوامل رژیم هشدار داد که سراغ کسی که با خامنه‌ای زاویه دارد نروند.
وی گفت: هیچ چهره‌ای مقابل معظم رهبری نمی‌تواند عرض اندام داشته باشد، و هیچ‌کسی نمی‌تواند در مقابل مقام معظم رهبری برای خودش هم وزنی قائل بشه، نه امروزی که مقام معظم رهبری فرمودند، هیچ‌کس رو من در عرصه مشارکت خودم با انقلاب نمی‌بینم...
ما هیچ چهره‌ای رو کنار چهره امام نباید قرار بدهیم، هیچ نظر و اندیشه‌ای رو در کنار و نظر اندیشه‌ امام نباید قابل پیروی بدانیم، در هیچ جناحی، در هیچ حزبی، در هیچ تشکیلاتی که با رهبری زاویه دارد ما نبایستی در آن جناح همکاری کنیم، دنبال هیچ‌کسی که با رهبری زاویه دارد، نباید طرح دوستی و رفاقت بریزیم. آخوند علم‌الهدی همچنین در مورد هراس نظام ولایت فقیه از نفوذ اجتماعی مجاهدین و علت عزل آقای منتظری توسط خمینی گفت: رسانه‌های مطبوعاتی در اون روز در تیول گروهک‌های التقاطی و الحادی بود. به سراغ هر رسانه و هر جریده‌ای در کشور می‌رفتیم در اونجا یا منافقین در اونجا نفوذ داشتند، یا کمونیستها در اونجا مسلط بودند، رسانه‌ها هم در اختیار انقلاب و نظام نبود
امام جمعه تهران، آقای منتظری بود، که در آن زمان به‌عنوان امید و امت و امام در کشور شناخته شده بود، و بعد از امام به‌عنوان نفر دوم مورد اعتقاد انقلابیون بود. این آقا امام جمعه تهران بودند، استعفا هم ایشون نداد، کناره هم نگرفت، با وجودیکه ایشون استعفا نداد و کناره نگرفت، امام دفعتا ایشون رو در حقیقت با مفهوم نسل مقام معظم رهبری به مقام امامت امام جمعه ایشون رو در حقیقت، امام عزل کردند.

ماندگاری از آخوندهای باند خامنه‌ای قبل از خطبه‌های آخوند علم‌الهدی در نمایش جمعه رژیم در مشهد، آخوند روحانی را به‌خاطر شکست برجام مورد حمله قرار داد:
بخدا اگر 80 میلیون مملکت از مسئولان مطالبه کنند به مسئولان بگند این کارهایی که دارید می‌کنید چند تایش با اجازه رهبری است؟ تازه آقایون بلند می‌شند میگند که ما تمام اموری که در مذاکرات انجام دادیم به مر نظر رهبری بوده مقام معظم رهبری صریحاً خودشون فرمودند کلیات را من گفتم ولی جزئیات را اصلاً با من مشورت نکردند.
ولی‌فقیه فرمود به وزیر امور خارجه مون برید با وزیر امور خارجه آمریکا دست به گردن هم دست به‌دست هم کنار ساحل قدم بزنید؟ جمهوری اسلامی یعنی کاری بدون اجازه ممنوع! جمهوری اسلامی معنایش اینه ها

آخوند مظاهری از آخوندهای حوزه اصفهان، در پیامی، با نیش زدن به خامنه‌ای، رفسنجانی را «سنگ زیرین آسیای نظام» توصیف کرد و افزود: «احدی نتوانست تا بدین حدّ ، اعتماد عمیق و محبّت بی‌نظیر (خمینی) را به خود جلب» کند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/5a562661-7528-4401-8756-819086ea5f66"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات