728 x 90

همياري سيماى آزادى,زندانیان سیاسی,

پیام جمعی از زندانیان سیاسی گوهردشت کرج در حمایت از برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی

-

زندان گوهردشت
زندان گوهردشت
جمعی از زندانیان سیاسی در زندان گوهردشت کرج طی پیامی حمایت خود را از بیست و یکمین برنامه گلریزان همیاری ملی با سیمای آزادی اعلام کردند.

در این پیام آمده است:
هموطنان عزیز، مردم آزاده و سلحشور ایران، پشتیبانان مقاومت

مطلع شدیم گلریزان دیگری در جهت ادامه و اعتلاء سیمای آزادی، این تنها صدای رسا و واقعی مردم محروم و تحت ستم ایران برگزار می‌شود.

تصور نمی‌کنیم که در طول حیات این رسانه ملی؛ احدی از آحاد مردم ایران به نقش مهم و اساسی آن در جهت رساندن صدای آزادیخواهی هموطنانمان کوچکترین تردیدی داشته باشد.

این رسانه با حداقل امکانات، سرسخت، پایدار، بلاوقفه اخبار واقعی و ندای حق‌طلبانه قشرهای مختلف جامعه ایران اعم از کارگران معلمان و پرستاران، دانشجویان، کارتن خوابها، گورخوابها، فروشندگان اعضاء بدن، جهت معیشت، اقلیتهای قومی و مذهبی که مورد ستم مضاعف قرار دارند و ایضا صدای ما زندانیان در سیاهچالهای مخوف رژیم را به سمع و نظر مردم ایران و جهانیان رسانده.

ما زندانیان از دیدن سیمای آزادی محروم هستیم، و تنها امکانات خبری‌مان ورق پاره‌های دولتی و تلویزیون منحوس نظام آخوندی است.

اما در لابه‌لای برنامه‌های رژیم به یک نکته مهم پی بردیم و آن واکنش غیض آلود و جیغ های بنفش دستگاههای مختلف تبلیغاتی رژیم نسبت به برنامه‌های سیمای آزادی است که به‌وضوح اهمیت و اثرگذاری سیمای آزادی را به اضعاف برای ما مسجل می‌کند.

به همین دلیل روشن از مردم شریف خودمان استدعا داریم به هر صورت و به هر اندازه که برایشان میسر است به کمک سیمای آزاد بشتابند. در این رابطه ما زندانیان به اندازه وسع ناچیزمان با شرمندگی مبلغ 500هزار تومان از جیره غذایی یک ماهه خود را به این امر مهم اختصاص داده تا سهمی بسیار کوچک در این گلریزان داشته باشیم.

درود به دست‌اندرکاران سیمای آزادی
زنده و جاوید ایران - سرنگون باد رژیم ضدبشری حاکم
جمعی از زندانیان سیاسی زندان گوهردشت کرج.۹۵.۱۰.24.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/7cd1c637-2ae1-4239-b326-2db90fa7fb03"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات