728 x 90

مرگ سران رژيم ايران,

آخوند حائری شیرازی: رفسنجانی حلقه وصل مسأله‌دارها بود با رهبری

-

آخوند حائری شیرازی
آخوند حائری شیرازی
آخوند حائری شیرازی طی مصاحبه‌یی با تلویزیون حکومتی درباره نقش تعیین‌کننده رفسنجانی در حفظ نظام ولایت گفت:
«ایشون که خیال می‌کردند که زاویه داره رفته بود گم شده‌ها رو بیاره در جریان فتنه 88 نقش ایشون همین بود که یک علی البدلی برای رهبری باشه که این‌که با رهبری زاویه پیدا کرده یک دفعه نره با ضدانقلاب متحد بشه ارتباطش رو با این نماز جماعت قطع نکنه این ببین چه کار کرد چه کار ظریفی ایشون انجام داد؟ در فتنه 88 ایشون پشت سر رهبری ایستاده بود این‌جا نماز این امام جماعت ایشون درست پشت سر رهبری بود این گروه این‌جا بودند قطع بودند درسته این‌جا رو ول کرد این‌جا وایستاد که از یکطرف خودش متصل باشه از طرف دیگه اینها هم به اون متصل باشند ایشون حلقه وصل مسأله‌دارها بود با رهبری که به‌تدریج مسأله اینها رو حل کنه»

آخوند حائری شیرازی در این مصاحبه، درباره نقش بی‌جایگزین رفسنجانی برای حفظ تعادل در ولایت بحران‌زده خامنه‌ای گفت:
آقای هاشمی دست فرمانش خیلی خوب بود برای قربانی شدن برای بدنام شدن برای بی‌آبرو شدن برای فحش خوردن آبرویش رو سر دست گذاشتند هر وقت می‌تونست صد درصدش رو خرج می‌کرد خدا هم حفظشون کرد این جور نبود که ایشون با رهبری زاویه داشته باشه.

همین مقام معظم رهبری در شیراز با رئیس‌جمهور آمده بودند نماز مغرب و عشاء در خدمت ایشون بودیم نماز روحانی بود واقعاً ایشون نماز خواند... نماز که تمام شد با هم صحبت کردیم ایشون فرمود امام آقای هاشمی رو خیلی دوست میداره هر وقت ایشون سفر میکنه یک گوسفندی قربانی میکنه برای سلامتی‌اش یک گوسفند هم قربانی میکنه برای شکرانه بعد اضافه کرد اینکار رو برای هیچ‌کسی نمیکنه این حرف ایشون [خامنه‌ای] بود.

آخوند حائری شیرازی در این مصاحبه، همچنین درباره نقش ویژه خامنه‌ای در صدور تروریسم به کشورهای منطقه گفت:
وقتی حزب‌الله لبنان آمدند خدمت امام و گفتند ما دستمون به شما نمی‌رسه یک نفر رو معین بکنید که در تکالیف مون از اون سؤال کنیم در عین‌حال که آقای هاشمی جانشین فرمانده کل قوا بود حزب رو به آقای هاشمی ارجاع نداد به رئیس‌جمهور ارجاع داد و اینها از اونموقع مریدان مقام معظم رهبری هستند آسید حسن نصرالله و اینها از قبل با ایشون گره خورده بودند اینها سیستم مدیریت امامه.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/69b5a8b2-a0da-40b3-94d1-809141841b49"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات