728 x 90

اخبار يمن,

انهدام دو موشک بالستیک شبه‌نظامیان حوثی مورد حمایت رژیم ایران در یمن توسط ائتلاف عربی

-

 -
-
به گزارش العربیه 22دی95 در شهرستان ذوباب در استان تعز یمن، نیروهای ارتش ملی و مقاومت مردمی‌ توانستند، این شهر را به‌طور کامل از دست شبه‌نظامیان حوثی آزاد کنند. ساعتهایی بعد از آزادسازی این شهر، نیروهای ائتلاف عربی دو موشک بالستیک شلیک شده از سوی حوثیها را در هوا منهدم کردند.

درگیریها و رو در رویی‌ها میان ارتش ملی و مقاومت مردمی یمن از یک‌سو و شبه‌نظامیان حوثی و عناصر دیکتاتور مخلوع از سوی دیگر ادامه دارد. ارتش ملی توانست بر شهرستان ذوباب و پادگان عمری و منطقه خزان مسلط شود و جاده میان این دو منطقه را تأمین کند. ارتش ملی یمن همچنین در شمال غربی استان تعز مواضع شبه‌نظامیان حوثی را توپ‌باران کرد و تلفات و خسارات فراوان به آنها وارد ساخت. خبرها حاکی از کشته و زخمی شدن شمار زیادی از شبه‌نظامیان است. همزمان، هواپیماهای ائـتلاف، مواضع شبه‌نظامیان را بمباران کردند.

منابع نظامی در صحنه خبر دادند نیروهای ائتلاف دو موشک بالستیکی حوثیها را که به منطقه ساحلی ذوباب در شمال باب‌المندب شلیک کرده بودند، در هوا منهدم کردند.

در صنعاء نیز هواپیماهای ائتلاف، مواضع شبه‌نظامی در منطقه ریحان در شرق پایتخت را بمباران کردند.

از طرف دیگر هواپیماهای ائتلاف، مراکز و استحکامات حوثیها در مناطق اطراف شهرستان باقم در شمال استان صعده و اطراف اداره امنیت استان را بمباران کردند.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/0040e95f-18ba-40aa-b410-187e4e5e7f7c"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات