728 x 90

امنیتی شدن فضای تهران با مرگ هاشمی رفسنجانی: استقرار گارد ضدشورش در خیابانها

گارد ضدشورش حکومت  آخوندی
گارد ضدشورش حکومت آخوندی
العربیه از امنیتی شدن فضای تهران پس از مرگ رفسنجانی خبر داد و گفت: «ساعتهایی پس از مرگ رفسنجانی، به نظر می‌رسد حاکمیت و سازمانهای امنیتی، قصد دارند با به کنترل در آوردن اوضاع، مانع از اغتشاش‌های احتمالی شوند.

پس از انتشار خبر مرگ هاشمی رفسنجانی… نیروهای گارد ضدشورش در خیابانهای اصلی تهران مستقر شدند.

تلویزیون رسمی رژیم ایران که در سال‌های اخیر، اخبار مرتبط با هاشمی رفسنجانی را عمدتاً سانسور می‌کرد، بخش‌هایی از فیلم تبلیغاتی او را در انتخابات ریاست‌جمهوری پخش کرد. در بخش‌های مختلف خبری هم از هاشمی رفسنجانی با عنوان «یار نزدیک امام (خمینی) رهبری (خامنه‌ای) و نظام» یاد شد. در گوشه صفحات تلویزیون ایران، نوار سیاه گذاشته شد و برنامه‌هایی درباره زندگی او پخش شد.

به نظر می‌رسد اکنون با مرگ هاشمی رفسنجانی، مقامهای نظام تصمیم گرفته‌اند خود را نزدیک‌ترین یاران او جلوه بدهند و مانع از بهره‌برداری رقبا شوند.

نیروهای بسیجی که در سال‌های اخیر از عمده‌ترین مخالفان و منتقدان هاشمی رفسنجانی بودند و حتی فرزندان او را مورد حمله قرار می‌دادند، اکنون با حضور در خیابانهای تهران به‌ویژه در نزدیکی حسینه جماران، شعار می‌دهند: «عزا عزا است امروز، روز عزا است امروز، خامنه‌ای رهبر صاحب عزا است امروز».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/841c5db9-0a43-4717-8325-158e353f0834"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات