728 x 90

اخبار تركيه,

تروریسم، ضربه به صنعت گردشگری ترکیه

-

صنعت توریسم در ترکیه
صنعت توریسم در ترکیه
تروریسم، ضربه جدی به صنعت گردشگری ترکیه وارد آورده است.
حمله تروریستی شب سال نو در استانبول که ۳۹ کشته بر جای گذاشت تیر خلاصی بر پیکره صنعت گردشگری این کشور محسوب می‌شود که بر اثر تنش و ناامنی طی ماههای اخیر و وقوع حملات مرگبار بیش از پیش آسیب پذیرتر شده است.

یک گردشگر از جمهوری چک می‌گوید: «موضوعی که اهمیت دارد این است که به همان صورتی که زندگی می‌کردیم ادامه دهیم و در برنامه‌های خود تغییری ایجاد نکنیم. این جواب منطقی به تروریسم خواهد بود. به این صورت می‌توان با آن مبارزه کرد.»

گردشگری از رمانی گفت: «واقعیت این است که من کمی اضطراب دارم باید این را بپذیرم. بسیار وحشتناک است. مردم به اینجا آمدند تا شب سال نو را جشن بگیرند اما کسی به آنها تیراندازی کرد.»

یک گردشگر روس هم گفت: «استانبول شهر بسیار زیبایی است. ما ۵ روز دیگر اینجا می‌مانیم، اقامت خود در این شهر را کوتاه نخواهم کرد. لحظات خوبی را می‌گذرانم.»

طی یک سال اخیر ترکیه هدف دهها حمله تروریستی قرار گرفته است. آخرین آمارها در سال ۲۰۱۶ نشان می‌دهد افت صنعت گردشگری این کشور به رقم 12 و 8دهم درصد رسیده است.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/10b54f2c-9999-4e00-a7a2-c27977030d3d"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات