728 x 90

اينترنت,

نگرانی دادستان کل رژیم: ستاد بحران فضای مجازی تشکیل شود

-

آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم
آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم
آخوند جعفر منتظری دادستان کل رژیم با نگرانی گفت: «همان‌گونه که برای حوادث و بلایای طبیعی ستاد بحران تشکیل می‌شود برای جلوگیری از آسیب‌های فضای مجازی هم باید ستاد بحران تشکیل شود».

وی که روز سه‌شنبه 14دی با آخوند مکارم شیرازی دیدار می‌کرد از انتشار فایل صوتی آقای منتظری درباره قتل‌عام زندانیان مجاهد در سال 67 ابراز نگرانی کرد و گفت: «هدف دشمن ضربه به اساس نظام و رهبری است و معتقدیم دشمن پروژه‌یی را در این خصوص و از قم آغاز کرده که نشر فایل صوتی قائم‌مقام معزول رهبری و مصاحبه‌یی که برخی در قم با رسانه‌های بیگانه انجام می‌دهند نمونه آن است».

آخوند مکارم شیرازی نیز در دیدار دادستان کل رژیم گفت: انتشار فایل صوتی منتظری اقدام و حرکتی انتقامی است و باید آن را جدی گرفت.
وی گفت: «گروهی به‌دنبال حرکت انتقامی از نظام هستند اگر ‌چه که نظام جمهوری اسلامی از بین برود. بین این افراد و خارج از کشور هماهنگی وجود دارد و برخورد جدی باید با چنین افرادی صورت بگیرد تا دوباره چنین مسائلی در جامعه تکرار نشود».

وی با نگرانی از گسترش فضای مجازی گفت: «فضای مجازی به بلایی بزرگ برای جامعه تبدیل شده است، به همین دلیل در حوزه علمیه سعی کردیم به وظیفه خودمان در خصوص فضای مجازی عمل کنیم و یک گروه از فضلای خوب حوزه علمیه قم را مأمور پیگیری بحث فضای مجازی کردیم».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/402108c6-633b-4a36-9812-4d4232d0c29b"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات