728 x 90

انفجار تروريستي,

رجب طیب اردوغان: حمله تروریستی استانبول با حوادث منطقه ارتباط دارد

-

رجب طیب اردوغان
رجب طیب اردوغان
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه با انتشار اعلامیه‌ای در مورد حمله تروریستی شب یکشنبه به یک کلوب شبانه در استانبول گفت: "حملات تروریستی گروه‌های مختلف در کشور ما، بی‌ارتباط با حوادث منطقه نیست. برای از بین بردن منبع تهدیدها و حملات علیه کشورمان جدی هستیم. جانهای از دست‌ رفته و قلب‌های جریحه‌دار، اراده ما را برای مبارزه استوارتر می‌کند".

در بیانیه رئیس‌جمهور ترکیه همچنین آمده است: «از خداوند متعال برای نیروهای امنیتی و تمام هموطنانی که در این حادثه جان باختند طلب رحمت و مغفرت کرده و از میهمانان خارجی که در این حادثه دردناک جان خود را از دست دادند، با احترام یاد می‌کنم. به خانواده‌های قربانیان تسلیت گفته و برای مصدومان آرزوی شفای عاجل دارم.

عاملان حمله تروریستی و اربابان آنها با حملات منفور خود علیه غیرنظامیان در پی از بین بردن ثبات و آرامش کشور و مردم ما هستند، ولی ما با حفظ خونسردی‌ و همبستگی، تسلیم این بازی نخواهیم شد. ترکیه برای تأمین امنیت شهروندان خود هیچ محدودیتی قائل نیست و برای انجام اقدامات لازم در منطقه نیز دارای عزمی راسخ است.

دولت و ملت ما نه تنها با گروه‌های تروریستی و قدرتهای پشت پرده، بلکه با حملات اقتصادی، سیاسی و اجتماعی آنها نیز تا انتها مبارزه خواهد کرد. حمله وحشیانه در استانبول به‌وضوح نشان می‌دهد که تروریسم تفاوتی بین مردم قائل نیست و هدف آن تنها خونریزی، قتل و آسیب است».
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/8ec10229-85fe-4ba6-b6cc-c083274efb94"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات