728 x 90

آوارگان سورى,

مرکل: تصاویر ویرانی در شهر حلب سوریه، اهمیت و درستی اقدام آلمان در پذیرش پناهجویان را نشان داد

-

آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان-آرشیو
آنگلا مرکل، صدراعظم آلمان-آرشیو
صدراعظم آلمان در پیامی به‌مناسبت سال نو مسیحی با اشاره به حمله تروریستی برلین توسط یک پناهجوی تونسی گفت ”اینکه کسانی که در کشور شما درخواست پناه گرفتن کرده‌اند دست به حمله می‌زنند "بیزارکننده" است“.

آنگلا در این پیام با بیان این‌که سالی پر از آزمونهای سخت را پشت سر گذاشته‌اند از اطمینان به پیروزی آلمان بر این مشکلات خبر داد و اضافه کرد: ”با ادامه دادن به زندگی و کار روزمره خود به تروریستها می‌گوییم: شما قاتلانی پر از نفرتید، اما این شما نیستند که تعیین می‌کنید ما چطور می‌توانیم و می‌خواهیم زندگی کنیم. ما آزاد و ملاحظه‌گریم و نگاهی باز به زندگی داریم“.

مرکل در این پیام با تأکید بر درستی سیاستهایش در خصوص پناهجویان گفت: ”تصاویر ویرانی در شهر حلب سوریه، اهمیت و درستی اقدام آلمان در پذیرش فراریها از آن مناقشه را نشان داد. همه اینها در دموکراسی ما، حاکمیت قانون و ارزشهای ما منعکس شده. اینها نقطه مقابل جهان پر از نفرت تروریسم است و نشان داده خواهد شد که این ارزش‌ها قوی‌تر از تروریسم است. ما در کنار هم قوی‌تر هستیم. کشور ما قوی‌تر است“.
										
											<iframe style="border:none" width="100%" scrolling="no" src="https://www.mojahedin.org/if/e8b6343b-801f-4bbc-9fc5-a182b9905127"></iframe>
										
									

گزیده ها

تازه‌ترین اخبار و مقالات